به گزارش برداشت روز، در ابتدای این نشست، رضا پورقاسم مدیر روابطعمومی و ارتباطات بیمه تجارت نو با اشاره به اهمیت برندینگ در صنعت بیمه، خواستار توسعه همکاریها از جمله تقویت مناسبات حرفهای و علمی و برنامه های آموزشی با انجمن متخصصان روابطعمومی شد.
مهدی باقریان، رئیس انجمن متخصصان روابطعمومی با مثبت ارزیابی کردن این دیدار اظهار داشت: در این دیدار ظرفیتهای همکاری دو طرف در بخش روابطعمومی و ارتباطات مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد نتایج این دیدار در قالب یک تفاهمنامه پیگیری و اجرایی شود.
شارا
لینک کوتاه
https://bardashtrooz.ir/news/103243