۱۴ شهریور ۱۴۰۱ | 22:28
کد خبر : 103243

بیمه تجارت‌نو/

راه‌های همکاری بیمه تجارت نو و انجمن متخصصان روابط‌عمومی بررسی شد

رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی و مدیر روابط‌عمومی و ارتباطات بیمه تجارت نو به منظور شناخت ظرفیت‌ها و بررسی راه‌های تعامل و همکاری بیشتر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش برداشت روز، در ابتدای این نشست، رضا پورقاسم مدیر روابط‌عمومی و ارتباطات بیمه تجارت نو با اشاره به اهمیت برندینگ در صنعت بیمه، خواستار توسعه همکاری‌ها از جمله تقویت مناسبات حرفه‌ای و علمی و برنامه های آموزشی با انجمن متخصصان روابط‌عمومی شد.

مهدی باقریان‌، رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی با مثبت ارزیابی کردن این دیدار اظهار داشت: در این دیدار ظرفیت‌های همکاری دو طرف در بخش روابط‌عمومی و ارتباطات مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد نتایج این دیدار در قالب یک تفاهم‌نامه پیگیری و اجرایی شود.

 

شارا

 

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی