۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | 23:16
کد خبر : 100837

پشتیبانی ۲۴ ساعته مرکز امداد مشتریان موسسه اعتباری ملل از مشتریان

به منظور جلب رضایت مشتریان و کاهش مراجعات حضوری به شعب، مرکز امداد مشتریان موسسه اعتباری ملل با شماره تماس ۸۸۲۱۰۰۰۷-۰۲۱ در کلیه ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمات بانکی به مشتریان می‌باشد.

به گزارش برداشت روز، مرکز امداد مشتریان این موسسه برای ارتباط بیشتر با مشتریان گرامی با ساختاری مشتری مداری و خدمات محور با هدف جلب رضایت مشتریان ایجاد شده است.

این مرکز با به کارگیری کارشناسان زبده و متخصص در همه سطوح بانکی در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی و اطلاع رسانی به مشتریان محترم در زمینه انواع خدمات بانکی می‌باشد.

این گزارش می‌افزاید: خدمات قابل ارائه مرکز امداد مشتریان از جمله، راهنمایی طرز استفاده از همراه بانک، اینترنت بانک و نرم افزار فام، راهنمایی خدمات افتتاح حساب متابانک، رفع مشکلات احتمالی دستگاه‌های خودپرداز و شارژ دستگاه‌های خودپرداز و کشلس، اعلام خرابی دستگاه‌ها و مشکلات تراکنش مشتریان، پیگیری مشکلات احتمالی ساتنا، پایا و شاپرک مشتریان و پرداخت قبض می‌باشد.

مرکز امداد مشتریان موسسه اعتباری ملل آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات هموطنان گرامی در خصوص کلیه فعالیت‌های موسسه اعتباری ملل می‌باشد.

 

روابط عمومی موسسه اعتباری ملل

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی