به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، در این نشست کوتاه، ابوالفضل شهابی وش، مدیر روابطعمومی شرکت با تقدیر از عملکرد مطلوب و هوشمندانه نهاد ناظر برای راهبری صنعت راهبردی بیمه در مسیر درست، به جدیدترین محصولات، خدمات و دستاوردهای بیمه کوثر اشاره کرد و ضمن تشریح خلاصهای از آخرین شرایط شرکت گفت: پاسخگویی بهموقع و مسئولانه شرکت بیمه کوثر هنگام وقوع خسارت در هر نقطه از کشور، بر اساس سیاست قطعی شرکت در ارائه خدمات خرسندساز و در نتیجه جلب رضایت مشتریان صورت میگیرد. خوشبختانه با همین سرمایه ارزشمند اعتماد مشتریان توانستهایم در زمینه سودآوری نیز توفیقات خوبی را کسب کنیم که خود مقدمه تسهیل ارائه خدمات باکیفیت و بهنگام و توسعه فعالیتهای شرکت در ابعاد مختلف بیمهگری و سرمایهگذاری است.