به گزارش برداشت روز، علی عباسی مدیرعامل شرکت فناوران تراکنش سپاس بانام تجاری “کادونا” بابیان اینکه این شرکت در حوزه صدور کارتهای هدیه عطری سهبعدی و کارتهای طرح دلخواه فعالیت میکند، اظهار داشت: مشتریان میتوانند با ورود به سایت شرکت، تصویر موردنظر خود را برای چاپ بر روی کارت آپلود کنند و پس از چاپ، کارت به آدرس مشتریان ارسال میشود .
عباسی با اشاره به قابلیتهای کارتهای هدیه کادونا، افزود: در دسترس بودن کارتها بهصورت ۲۴ ساعته و شبانهروزی از قابلیتهای مهم این کارتها به شمار میرود بهنحویکه در برخی از سوپرمارکتها که در سایت این شرکت هم آدرس آنها قرار دادهشده و توسط نمایندگیهای تجارت الکترونیک پارسیان تجهیز شدهاند، موجود هست.
علی عباسی در ادامه بابیان اینکه اعتبار کارتهای کادونا ۳ سال است، افزود : امکان استفاده این کارت در باشگاه مشتریان تاپیا و بهرهمندی از تخفیفات سایت موردنظر برای مشتریان کادونا و کلیه مشتریان فراهم است.
مدیرعامل فناوران تراکنش سپاس بیان کرد: نمایندگیهای تجارت الکترونیک پارسیان در سراسر کشور که بالغبر ۳۳ استان و شهر میباشند کارتهای ما رادارند و علاوه بر این در تمامی شعب بانک پارسیان کارتهای هدیه کادونا در دسترس مشتریان قرارگرفته است.
وی درباره امکان شارژ مجدد و سقف برداشت از کارتهای هدیه کادونا،گفت: ماهیت کارتهای هدیه بدینصورت است که یکبار شارژ میشوند، اما استفاده آن تا زمانی است که موجودی در آن باشد. برای این کارتها، شما میتوانید رمز اینترنتی دریافت کنید و از خودپردازهای بانک پارسیان طبق عدد مجاز بانک مرکزی برداشت نقدی بهصورت ۲۴ ساعت شبانهروز میتوانید داشته باشید. اما امکان کارت به کارت و یا عین واریز به کارت دیگر را ندارد. چون بحث کارت به کارت فقط در کارتهای نقدی است ولی بر روی کارتهای خرید، بن کارت و کارتهای هدیه این امکان وجود ندارد.
ارائه سرویسهای ویژه برای سازمانها
علی عباسی ادامه داد: ما مشتریان سازمانی و شرکتهای دیگری در تهران و دیگر استانها بهصورت ثابت داریم و اکنون نیز به دنبال جذب مشتریان سازمانی در استانهای مختلف هستیم. البته سرویسهای ویژهای برای سازمانها در نظر گرفتهایم که میتوانند در سالگرد تأسیس و یا ایامهای مناسبتی، تولد همکاران، هدایا و مناسبتهای ملی و مذهبی را با خواسته مشتریان بهصورت شخصیسازی درخواست کنند تا ما برای آنها ارسال نماییم که یک ویژگی بسیار مطلوب و مخصوص برای سازمانها هست.
مدیرعامل شرکت کادونا درباره تجهیز فروشگاههای زنجیرهای همچنین افزود: هماکنون برخی از فروشگاههای زنجیرهای استان تهران را تجهیز کردیم و بهصورت پایلوت کار را به جلو میبریم و برای دیگر فروشگاههای زنجیرهای نیز در حال مذاکره هستیم.
وی درباره اینکه برای موفقیت در بازار رقابتی چه اقداماتی توسط کادونا انجامشده است، بیان کرد: ما در این زمینه بحث کوبرندینگ (برند سازی مشارکتی) را برای سازمانها و مشتریان انفرادی خود انجام دادهایم. اقداماتی برای پیشبرد اهداف و برنده شدن در بازار تدوین کردهایم که قبلاً به این صورت وجود نداشته است. ازجمله اینکه تاکنون برای مشتریان سازمانی و به درخواست خود مشتریان بهصورت شخصیسازی انجام نمیگردیده ولی اکنون این کار انجام و برایشان ارسال میشود.
علی عباسی خاطرنشان کرد : در مبحث مشتریان انفرادی همفکر میکنم پیشتاز هستیم چراکه درصدد هستیم از طریق نمایندگی خود در سراسر کشور وارد فروشگاهها، هایپرها و سوپرمارکتهای سراسر کشور بشویم تا کارهای ما در دسترس عموم مردم قرار بگیرد. مشتریان وقتی این کارتها را میخرند در همانجا میتوانند با اپلیکیشن، کارت را شارژ بکنند که این موضوع خود یک ویژگی خاص هست که کار را آسانتر میکند.
عباسی اضافه کرد: مشتریان میتوانند از محل سکونت و یا محل کار خود برای هر فردی که میخواهند کارت را به او هدیه بدهند به مبلغ موردنظر شارژ نمایند و حتی با انتخاب طرح دلخواه و بهصورت شخصیسازی چاپ را انجام و سپس دریافت نمایند. این موضوع ویژگی و وجه تمایز کارتهای هدیه کادونا نسبت به سایر کارتهای هدیه دیگر است که ما در این موضوع پیشتاز هستیم.
عباسی، شرکتهای هلدینگ دنا، دادهپردازی پارسیان و تجارت الکترونیک پارسیان را از سهامداران اصلی فناوران شرکت تراکنش سپاس (کادونا) اعلام کرد.
وی درباره نیروهای متخصص و کارکنان شرکت گفت: بهغیراز نیروهای داخل شرکت، با توجه به توسعه بازار و بخش مویرگی این شرکت برنامههایی برای افزایش کارکنان و نیروی کار متخصص در دسترس دارد. همچنین یک گروه بهصورت مویرگی در ۲۲ منطقه تهران و از طریق نمایندگیها هم در سراسر کشور فعالیت میکند که قصد داریم موضوع بازاریابی را بهمرور بسط و گسترش دهیم. در کلیه استانها و کلیه شهرها نمایندگی داریم و فکر نمیکنم شهری وجود داشته باشد که تحت پوشش نمایندگیهای این شرکت قرار نگرفته باشد اگر هم باشد تعداد خیلی اندکی است. بیش از ۱۰۰۰ شهر تحت راهبری نمایندگیهای این شرکت قرارگرفته است.
مدیرعامل شرکت فناوران تراکنش سپاس در رابطه با تأمین کارتها و مواد اولیه موردنیاز، اظهار داشت: ما یک شرکت کارتی هستیم و نوع محصول ما کارت و از جنس پیویسی هست که البته به دلیل پیشبینی که از قبل و در سال ۱۳۹۹توسط مدیریت وقت شرکت با انعقاد قرارداد تأمین کارت انجام شد که قرارداد خیلی مطلوب بود و ما برای حدود ۵ سال کارتهای موردنیازمان تأمینشده است و البته در ادامه و به بهمرور در کنار کارهای دیگرمان تأمین را انجام میدهیم و خدا را شکر تاکنون به مشکل برنخوردهایم.
عباسی تصریح کرد: کارتهای هدیه کادونا به نمایندگی بانک پارسیان صادر می گردد و در حال حاضر در زمینه فروش سازمانی با شرکت های مختلفی در حال همکاری می باشیم.
برنامه گسترش فروش در تمامی صنوف
وی اضافه کرد : با بسیاری از شرکتهای حوزه پتروشیمی، فولادی و صنعتی همکاری داریم و البته یک شرکت سیمانی را نیز تحت پوشش قراردادهایم. علاوه بر این از گروه بازاریابی خواستهشده تا تمام صنوف را در سبد محصولات شرکت داشته باشیم تا بهتبع آن و بهمحض ورود در آن صنعت بحث فروش محصولات خود را در آن صنف گسترش بدهیم.
وی ادامه داد: در بحث جوانگرایی و آموزش کار نیروی متخصص به جرات میگویم که شرکت ما اکنون با میانگین سنی حدوداً بیستوشش سال شرکت جوانی است که در بین آنها کارشناسی ارشد، کارشناس و دانشجو بالاتر از مقطع کارشناسی ارشد راداریم که مشغول به فعالیت میباشند و به دنبال این هستیم تا بهصورت همزمان بتوانیم متخصصینی را تحویل صنعت بانکداری، پی اس پی و بانکها بدهیم که برای شرکت هم امتیاز خیلی ویژهای بهحساب میآید.
مدیرعامل کادونا انتظار این شرکت را از دولت سیزدهم را درباره همیاری و کمک دولت به سمت دانشبنیان شدن عنوان کرد و افزود: امیدوارم که دولت بتواند روند انجام این کار را با کمک و همیاری تسهیل نماید. اقداماتی را برای دانشبنیان شدن شرکت انجام دادهایم که اکنون در حال پیگیری این موضوع هستیم و امیدواریم امسال این امر تحقق یابد.
ورود به اپلیکیشن های جدید
علی عباسی تصریح کرد: علاوه بر اپلیکیشنی که برای مجموعه خود پارسیان هست در حال کاربر روی یک اپلیکیشن اختصاصی برای خود کادونا هستیم در کنار آن اپلیکیشن سال اقتصاد نوین هست که قرارداد آن در سال ۱۴۰۰ منعقدشده و اکنون بحثهای فنی آن در حال انجام است و جدیداً هم یک پیاسپی دیگر در دست داریم که بتوانیم به اپلیکیشن های خود اضافه کنیم. ما هر چه در مبحث اپلیکیشن وارد بشویم، محصول ما بهتر شناخته میشود و علاوه بر این، قابلیت کارت کادونا بسیار ویژهتر خواهد شد. فکر نمیکنم زمانی که شرکت کادونا ایده را مطرح و اجرا کرد و به دلیل تک بودن ایده، رقیب داشته باشد چراکه یک ایده بسیار خوبی بوده است. فقط لازمه آن گسترده شدن بحث تبلیغات محیطی و رسانهای اعم از مکتوب و مجازی است.
وی با اشاره به اهداف پیش روی شرکت و تدوین برنامههای آینده کادونا، بیان کرد: طبق برنامه ای که شرکت متصور شده است برای اهداف آینده و سهامداران کادونا یک برنامه ۵ ساله را تدوین کردهایم که از این رهاورد هم شرکت منتفع خواهد شد و هم جایگاه خود را در بین شرکتهای کارتی که در دیگر بانکها فعالیت میکنند، به دلیل پیشگام بودن در ردههای بالاتر تثبیت خواهد کرد.
نحوه سفارش کارتهای هدیه کادونا
عباسی درباره نحوه سفارش کارتهای هدیه کادونا تصریح کرد: ما یک بستهبندی داریم بدینصورت که مشتریان عزیز میتوانند از طریق سایت کارت را سفارش داده و کارتها که بیش از ۳۰۰ طرح دارد، طرحهای دلخواه خود را انتخاب کنند. این طرحها در گروههای مختلف اعم از گروه پیوند، گروه تولد ، کودکان و گروه سازمانی است که به فراخور مناسبتها در گروههای مختلف کارت وجود دارد. مشتریان عزیز میتوانند طرح و کارت موردنظر را انتخاب کنند و برای ما بفرستند تا کارت را چاپ کنیم. اگر غیرازاین باشد در بستهبندی شخصیسازی کارت با طرح انتخابی خودشان را برایشان چاپ و ارسال میکنیم. بدین نحو که هر متنی و تصویری را که انتخاب کنند بر روی هر کارتی که بخواهند ما چاپ و شخصیسازی و برایشان ارسال میکنیم.
گفتنی است؛ علی عباسی مدیرعامل شرکت کادونا با ۱۸ سال سابقه کار در مجموعههای پرداخت و حوزههای کارت، از سال ۸۳ خدمت در شرکتهای تجارت الکترونیک پارسیان، فن آواکارت و اقتصاد نوین را در کارنامه کاری خود دارد و از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون نیز مسئولیت شرکت کادونا را بر عهده دارد.
شرکت فناوران تراکنش سپاس (سهامی خاص) بانام تجاری کادونا در سال ۹۷ تأسیسشده است. این شرکت با شناخت و بهرهگیری از فنآوریهای نوین و استاندارهای جهانی و تطبیق آن بافرهنگ و سلایق ایرانی، در قالب رویکردی مؤثر با ارائه کارتهای هدیه کادونا وارد بازار شده است. وجه تمایز اصلی کارتهای هدیه کادونا با سایر کارتهای هدیه موجود در بازار، قابلیت شارژ در خارج از شعب بانکی و در دسترس بودن آن در تمامی ساعات شبانهروز (تهیه از فروشگاههای زنجیرهای و سوپرمارکتهای معتبر) هست.