به گزارش برداشت روز، سید محمدقدسی با اعلام این خبر گفت: تعریف پروژه ها در سنوات اخیر بعضاً بدون اولویت بندی طبق نیازهای موجود صورت پذیرفته است.
اما براساس سیاستهای دولت جدید، اولویتدار کردن منابع و بودجه پروژه ها برای ایجاد حداکثر بهرهوری در زمینه های اقتصادی، صنعتی، گردشگری و اجتماعی مدنظر قرار دارد.
وی ادامه داد، در طرح تعریض جاده موجود ساحل جنوبی، علاوه بر استفاده از ظرفیت این جاده (هم به لحاظ هزینه ساخت و هم مدت زمان اجرای پروژه) و بهره مندی از جذابیت های بی بدیل مسیر جنوبی، شهرها و روستاهای این مسیر به وسیله دسترسی ایمن به فرودگاه منتهی خواهند شد.
وی خاطر نشان نمود، این درحالیست که در طرح آزادراه جنوبی علاوه بر هزینه و زمان بیشتر ساخت و عدم بهره مندی از مناظر جذاب ساحل جنوبی، ترافیک ورودی از شهر قشم به این آزادراه، در شهر سوزا تخلیه شده و عملاً دستاورد ترافیکی خاصی را حاصل نخواهد نمود.
بنابراین گزارش، کلنگ پروژه تعریض جاده ساحلی از شهر قشم تا فرودگاه بینالمللی جزیره، به طول ۶۰ کیلومتر و با اعتبار نزدیک به ۱۵ هزار میلیارد ریال دیروز (۱۶خردادماه) با حضور جمعی از نمایندگان مجلس، مسئولین سازمان و شهرستان به زمین خورد.
روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم