به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی؛ بانک ایران زمین نیز همانند تعدادی از بانک هایی که این سرویس را در اختیار مشتریان خود قرار داده اند، چندی پیش از نسخه اولیه نئوبانک خود با نام نئوبانک هوشمند فردا رونمایی کرد. البته با این تفاوت که بانک ایران زمین با همکاری شرکت آرمان وفاداری آریا به عنوان بازوی فناوری این بانک و مشارکت هلدینگ های وب یکی از مجموعه های فعال در حوزه صنعت ارتباطات، توانست سرویسی فراتر سرویس های بانکی ارائه کند.
به گفته سید محمد حسین استاد مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، “فردا بانک” یک مزیت رقابتی مهم دارد، که بر این اساس ایجاد بستر و زیرساخت لازم با هدف ارائه خدمات سفارشی و شخصی سازی شده برای صنایع مختلف از جمله مجموعه هلدینگ های وب که بتوانند به صورت تخصصی سرویس ها و خدمات شان را به مشتریان خود ارائه دهد، در دستور کار قرار گرفته است.
مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین افزود: زمانی که یک بانک خدمات نئوبانک خود را محدود به امور بانکی ساده همچون انتقال وجه یا خرید شارژ کند، دیگر نئوبانک نیست و تنها یک همراه بانک برای کاربران است. اما زمانی که یک صنعت یا تولیدکننده خاص وارد پروژه شود، باعث می شود خدمات ویژه و ارزش افزوده در حیطه فعالیت آن مجموعه هم در دسترس مشتریان قرار گیرد و این همان مزیت رقابتی فردا بانک با سایر نئوبانک ها است.
استاد خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک ارائه سرویس نئوبانک ها باید در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی گسترش پیدا کنند. بانک ها با مشارکت صنایع، تولیدکنندگان و شرکت های مختلف داخلی و خارجی باید بستری را ایجاد کنند تا مشتریان و کاربران حوزه های مختلف جامعه بتوانند سرویس ها و خدمات را از این مجموعه ها در بستر امن بانکی و در کمترین زمان دریافت کنند.
وی افزود: گیرندگان سرویس های بانکی به دنبال در دسترس بودن خدمات درخواستی خود هستند تا به ساده ترین شکل از آن استفاده کنند و این موضوع میسر نیست جز تقویت نئوبانک ها در حوزه شبکه های اجتماعی، تا مشتریان در لحظه و با زدن چند دکمه امور بانکی خود را انجام دهند.