۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | 20:05
کد خبر : 88725

مدیرعامل بیمه آسیا: ما توانستیم در سال ۱۴۰۰سهم خود را به ۱۱٫۱۱ درصد افزایش دهیم

مدیرعامل بیمه آسیا موفقیت های شبکه بزرگ فروش بیمه آسیا در سال گذشته را تبریک گفت و از آنها تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش برداشت روز، و به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا: «مسعود بادین» نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در دیدار با اعضای کانون انجمن های صنفی نمایندگان بیمه آسیا از تلاش حرفه ای و ارزنده شبکه توانمند فروش بیمه آسیا در تولید بخش عمده ای از پرتفوی این شرکت تشکر و قدردانی کرد و کسب این موفقیت را به آنان تبریک گفت.
مدیرعامل بیمه آسیا با ارزیابی مثبت از عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۰، این دستاورد را ناشی از همدلی و همگامی شبکه فروش توانمند و همکاران حرفه ای بیمه آسیا توصیف کرد و با تصریح این موضوع که بیمه آسیا در سال گذشته توانست سهم خود را از بازار صنعت بیمه به رقم ۱۱٫۱۱ درصد افزایش دهد و همچنان در جایگاه نخست شرکت های بیمه خصوصی و بورسی قرار گیرد، بیان داشت: علیرغم رشد ۴۷ درصدی پرداخت خسارت ها در سال ۱۴۰۰، نسبت خسارت شرکت در این سال بالغ بر ۵۲٫۹ درصد بود که نسبت به سال ۱۳۹۹ کاهش ۱٫۶ واحدی را نشان می دهد.
مسعود بادین، با اشاره به جایگاه شایسته بیمه آسیا و این که رمز موفقیت در فروش، توسعه بیمه های خرد در سطح کلان به ویژه بیمه های زندگی است، از نمایندگان شرکت خواست تا با برنامه ریزی دقیق و همگام با سیاست ها و برنامه ها، تمرکز بیشتری در بیمه های زندگی و عمر و پس انداز داشته باشند.
نایب رییس هیات مدیره بیمه آسیا همچنین بسترسازی برای توسعه بیمه های ترکیبی و زیرساخت های فناوری اطلاعات در جهت کاهش مشکلات شبکه فروش را مورد تاکید قرار داد.
بهروز ناظمی، معاون امور استان ها و شبکه فروش نیز در این نشست در سخنانی با تقدیر از عملکرد بیمه آسیا در سال ۱۴۰۰، گفت: این موفقیت ها نتیجه همکاری و همدلی خانواده بزرگ بیمه آسیا و همچنین هدایت مدبرانه مدیرعامل و هیات مدیره متعهد بیمه آسیا است.
وی تصریح کرد: از شبکه فروش انتظار می رود با تلاش مضاعف در فروش و ارائه خدمات بیمه ای به مردم، جایگاه شایسته بیمه آسیا را بیش از پیش ارتقا بخشند.
حسین طاهری، رییس هیأت مدیره کانون انجمن های صنفی نمایندگان بیمه آسیا نیز در این دیدار، با تبریک انتخاب مدیرعامل بیمه آسیا به عنوان مدیر جهادی کشور برای دومین سال، از زحمات مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاونان و مدیران و کلیه کارکنان بیمه آسیا تشکر کرد و در ادامه، گزارشی از فعالیت ها، مسائل و چالش های مربوط به شبکه فروش را ارائه داد.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی