۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | 20:22
کد خبر : 8799

سهم ۱۴ درصدی آتش سوزی از سبد حق بیمه البرز

آمار عملکرد بیمه البرز از ابتدای سال مالی تا پایان اردیبهشت ماه 99 نشان داد که رشته آتش سوزی سهمی 14 درصدی در حق بیمه تولیدی و سهمی دو درصدی در خسارت های پرداختی داشته که نشان دهنده عملکرد مطلوب شرکت در این رشته بیمه ای است.

به گزارش برداشت روز، شرکت بیمه البرز در دوماهه امسال ۴.۲۶۱ میلیارد و ۸۸۴ میلیون ریال حق بیمه در انواع رشته های بیمه ای تولید کرده و ۱.۵۷۷ میلیارد و ۳۱۵ میلیون ریال نیز به بیمه گزاران خود خسارت پرداخت کرده است.

بر اساس این گزارش، رشته های ثالث اجباری با سهمی ۳۰ درصدی معادل ۱.۲۶۱ میلیارد و ۲۲۵ میلیون ریال، درمان با سهمی ۱۷ درصدی معادل ۷۱۷ میلیارد و ۷۲۱ میلیون ریال و آتش سوزی با سهمی ۱۴ درصدی معادل ۵۸۲ میلیارد و ۱۹۸ میلیون ریال، بالاترین سهم را در سبد حق بیمه شرکت بیمه البرز در دوماه امسال داشته اند.

در عین حال رشته درمان با سهمی ۴۷ درصدی با رقمی برابر با ۷۴۶ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال، ثالث اجباری با سهم ۱۹ درصدی با رقمی برابر با ۳۰۵ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال و بدنه خودرو با سهمی ۱۰ درصدی معادل ۱۵۴ میلیارد و ۲۷۲ میلیون ریال، بالاترین سهم را در میزان خسارت های پرداختی البرز به خود اختصاص داده اند.

سهم رشته آتش سوزی در میزان خسارت های پرداختی شرکت بیمه البرز تا پایان اردیبهشت امسال، تنها دو درصد معادل ۲۵ میلیارد و ۸۵۸ میلیون ریال اعلام شده است.

سهم بیمه های زندگی اعم از اندوخته دار و غیراندوخته دار هم در سبد پورتفوی البرز، ۷ درصد گزارش شده است.
در عین حال، بیمه البرز در یک ماهه منتهی به پایان اردیبهشت ماه سال جاری موفق به تولید ۲.۷۹۸ میلیارد و ۸۱۷ میلیون ریال حق بیمه شده و ۱.۱۴۷ میلیارد و ۹۹۳ میلیون ریال نیز به زیان دیدگاه خسارت پرداخت کرده است.

تجارتخانه آراد برندینگ