به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بانک سینا، با توجه به جابجایی مرکز ارتباط مشتریان این بانک به شماره ۰۲۱۴۱۷۳۱ به محل جدید و در راستای توسعه زیرساخت های شبکه ای و نرم افزاری، از روز شنبه ۲۳ بهمن تا روز دوشنبه ۲۵ بهمن ماه جاری، خطوط این مرکز قطع بوده و امکان پاسخگویی به سوالات، پیشنهادات و شکایات مشتریان و هموطنان گرامی میسر نمی باشد.
گفتنی است پس از تاریخ مذکور، این مرکز به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات مشتریان خواهد بود.
لینک کوتاه
https://bardashtrooz.ir/news/82078