۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | 19:17
کد خبر : 81803

بانکها با اتکا به فرآیندهای نوین، کیفیت خدمات را افزایش می دهند

مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جلسه نشست های اندیشه ورزی برخی مولفه های تاثیرگذار در بانکداری کشور و نقش بانکها در ارائه خدمات نوین به مردم را تبیین نمود.

، حجت اله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون در نخستین جلسه سلسله نشست های اندیشه ورزی در این بانک اظهار داشت: حضور صاحب نظران و اندیشمندان و ارائه مباحث کاربردی می تواند دستگاههای اجرایی به ویژه بانکها را در تدوین و بکارگیری فرآیندها و راهکارهای جدید کمک نماید.
وی افزود: واحدهای اجرایی همواره نیازمند آگاهی از دانش و فناوری روز هستند و بانک‌ها نیز طی دهه های اخیر از سازمان‌های پیشرو در بکارگیری و راه‌اندازی تکنولوژی نوین محسوب گردیده اند.
مهدیان گفت: سیستم های دقیق و بروز اعتبارسنجی کاربرد فراوانی در اعطای تسهیلات خرد و تسهیل در فرآیند تضمین دارد و تدابیر وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی شرایطی را فراهم نموده است تا فرآیند تسهیلات با سرعت و سهولت فراوان طی شود.
سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: تاکید بر روان سازی و تسهیل فرایند ارایه خدمات به مردم در سیاست های اعتباری سال ۱۴۰۰ مد نظر بانک بوده و از سال ۱۳۹۶ با ایجاد سامانه اعتبارسنجی داخلی با عنوان سدرا در کنار سامانه اعتبارسنجی ایرانیان این موضوع به یکی از مزیت های فرآیندهای اعتباری بانک توسعه تعاون تبدیل شده است.
محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در خصوص ارتباط نظام بانکی با بانکهای دنیا گفت: این تعاملات مستلزم توجه و تمهیدات ویژه در حوزه نظام ها و ساختارهای داخلی کشور است و نظام بانکی با اتخاذ تدابیر موثر برای پوشش نیازهای بانکی و مالی فعالین اقتصادی کشور در سطح بین الملل می تواند نقش بهینه‌ای را ایفا نماید.
در این دیدار که با ارائه بحث از سوی یوسف کاوسی صاحب نظر مسائل اقتصادی و بانکی همراه بود، کریم میرزاخانی مدیر مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون و حسن عاشقی رییس اداره کل آموزش این بانک مطالب تخصصی را مطرح نمودند.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی