آقای دکتر پورمند با تسیلت ایام سوگواری حضرت امیرالمومنین علی (ع) در تعریف روابط عمومی آن را یک رسانه دانستند که از گذشته در زندگی ما انسانها بسیار تاثیر گذار بوده و هست، ایشان با تاکید بر شناخت و توانایی ابزارهای ارتباطی گفت، حتی در گذشته که ابزار های ارتباطی کمتر بود، هر کسی اطلاعات بیشتری در خصوص یک موضوع داشت بهتر میتوانست مسائل را مدیریت کند، در نتیجه ما باید در خصوص ماهیت رسانه بیشتر و عمیق تر مطالعه کنیم.
ایشان گفت: امروزه وضعیت شبکه های اجتماعی مخصوصا تعداد دنبال کننده های این صفحات نشان دهنده وضعیت یک جامعه و نشان دهنده دغدغه های افکار عمومی در مورد موضوعات مهم جامعه است.
مدیر عامل میدکو در ادامه فرمود: انسانها برای پیشرفت جامعه خود باید ثروت آفرینی کنند، ثروت آفرینی یعنی انباشت و خلق فرصتها، در حقیقت ایجاد فرصتی در دل فرصتهای دیگر را ثروت آفرینی میگویند که به نظر من تمامی نیروهایی که به نوعی با میدکو همکاری میکنند در حال خلق فرصت هستند و این خلق فرصت با همکاری تک تک این افراد به دست می آید.
ایشان در پایان از تلاش های همکاران روابط عمومی و امور بین الملل میدکو تشکر و قدردانی نمودند.
در ابتدای این مراسم آقای دکتر فیلسوفیان مدیر محترم روابط عمومی و امور بین الملل میدکو گزارشی از اقدامات یکساله این واحد ارائه فرمودند