به گزارش برداشت روز، مدیرعامل این شرکت در پنجمین بازدید استانی خود از نمایندگیهای مجاز ایرانخودرو ضمن بازدید از ۱۳ نمایندگی در شهرهای ارومیه، سلماس و خوی از نزدیک نحوه ارائه خدمات در این استان را مورد بررسی قرار داد.
سیدرضا مفیدی که پس از استانهای تهران، کرمانشاه، هرمزگان و یزد این بار به آذربایجان غربی رفته بود، در این بازدید ضمن گفتگو با مدیران و کارکنان نمایندگیها در جریان نقاط قابل بهبود و گلوگاههای موجود قرار گرفت.
مدیرعامل ایساکو همچنین در این بازدیدها با مشتریان حاضر در نمایندگیها نیز سخن گفت و از دغدغههای آنان خصوصا در شرایط جوی مناطق سردسیر کشور که هموطنان را با مشکلات خاصی روبرو میکند، بیش از پیش آگاه شد.
مفیدی، در حاشیه این بازدیدها گفت: ارائه خدمات مناسب و با کیفیت دغدغه ما در شرکت ایساکو است و به عنوان متولی این حوزه همواره خود را موظف به آگاهی از نظرات مشتریان میدانیم، به همین دلیل علاوه بر سامانه هوشمند پاسخگویی ایرانخودرو و واحد بازرسی و ارتباط با مشتریان ایساکو که رابط ما و دارندگان محصولات ایرانخودرو هستند، بازدیدهای استانی حضوری را در برنامه قرار دادهایم تا به صورت مستقیم و چهره به چهره نیز با هموطنان در ارتباط باشیم.
روابط عمومی شرکت ایساکو