به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون: «یونس مظلومی» در نشست خبری خود با خبرنگاران در تبریز با تاکید بر اینکه سرعت پرداخت خسارت اصلی ترین مزیت رقابتی بیمه تعاون است، افزود: برای ارتقای رضایت خسارت گیرندگان بیمه تعاون مرکز سنجش ویژه رضایت خسارت گیرندگان راه اندازی شده و این مرکز ملکف است تا زمانی که رضایت کامل بیمه گذاری که خسارت دریافت کرده را اخذ نکرده است پی گیر جلب رضایت وی شود و این مرکز در بیمه های دیگر وجود ندارد.
وی افزایش تعداد شرکت های بیمه ای به دلیل گشایش در این صنعت در مدتی کوتاه را یکی از دلایل برخی رقابت های ناسالم این حوزه دانست و افزود: خوشبختانه در مجموعه بیمه تعاون بجز بیمه نامه های کسب و کار که به عنوان بخشی از مسئولیت اجتماعی ما محسوب می شود، در سایر حوزه های بیمه ای تنها به دنبال افزایش سودآوری خود هستیم نه رقابت با دیگر شرکت ها.
مدیر عامل بیمه تعاون خاطر نشان کرد: بنگاه های اقتصادی علاوه بر فعالیت اصلی خود، برخی مسئولیت اجتماعی نیز دارند که بیمه تعاون در این خصوص در سال ۹۸ زنگ بیمه مدارس را با هدف آشنایی دانش آموزان با مفاهیم بیمه ای به زبانی ساده و قابل فهم اجرا کرد و در دوران کرونا نیز این طرح با ارسال هدایا و بسته های آموزشی به دانش آموزان ابتدایی ادامه یافته و در برخی فعالیت های ورزشی نیز حضور داریم.
مظلومی تصریح کرد: یکصد نمایندگی بیمه تعاون نیز در آذربایجان شرقی فعال هستند که ۳۰ مورد از این نمایندگی ها مختص خدمات بیمه عمر بوده و باقی خدمات مختلط بیمه ای را به مشتریان ارائه می کنند و در این بین بیمه درمانی واحدهای کسب و کار کوچک و متوسط مختص بیمه تعاون بوده و این دسته از کسب و کارها با هر تعداد نیرو می توانند از خدمات بیمه ای درمان بهره مند شوند.
مدیر عامل بیمه تعاون تسریع در پرداخت خسارت های بیمه ای را مهمترین وجه تمایز و مزیت رقابتی این مجموعه عنوان و تصریح کرد: حتی در دوردست ترین نقطه کشور نیز ارزیابی خسارت را با واحدهای سیار خود در ۴۵ دقیقه انجام می دهیم و تنها و اولین شرکت بیمه هستیم که مرکز تماس سنجش رضایت را برای تماس با خدمت گیرندگان و ارزیابی رضایت و پیگیری شکایت مشتری و جلب رضایت نهایی آنها راه اندازی کرده ایم.