۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | 22:39
کد خبر : 5951

ارائه تسهیلات به نمایندگان و مشتریان شرکت بیمه دی ویژه بحران کرونا

بر اساس مصوبات کمیته بحران شرکت بیمه دی، راهکارهایی به منظور حمایت از شبکه فروش و مشتریان شرکت، تصویب و جهت اجرا ابلاغ شده است.

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی بیمه دی؛ کمیته کووید ۱۹ شرکت بیمه دی طی مصوبه ای موارد زیر را مقرر و به واحدهای ذیربط ابلاغ کرد:

۱-  در راستای حمایت از شبکه فروش و مشتریان، مهلت سررسید بدهی اقساط بیمه نامه ها به مدت حداقل ۳۱ روز تا زمان صدور ابلاغیه مجدد افزایش یابد.

۲-  به منظور حمایت از معیشت و کسب و کار نمایندگان به میزان ۲ برابر میانگین کارمزد ماهانه دریافتی نمایندگان در سال گذشته با نظر مدیر امور نمایندگان و کارگزاران در قالب علی الحساب کارمزد اختصاص داده شد.

۳- کمیته همچنان بر صدور آنلاین بیمه نامه ها و پرداخت الکترونیکی خسارت ها که از ابتدای شروع بحران اجرایی شده است، تأکید نمود.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی