به گزارش برداشت روز، پاس میداریم، تلاش بیدریغ خبرنگاران را که با رسالت اخلاقی و حرفهای خود، قدم در راه پیشرفت سرزمینمان بر میدارند. هرساله با نزدیک شدن به ۱۷مردادماه، روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید صارمی، به یاد سفیران قلم و اخلاق پیامهای تبریک مرقوم میشود؛ اما آنچه که نباید از آن غفلت کرد این است که هر روز و هر ساعت باید قدردان خبرنگاران و آگاهیرسانان بود.
بدون شک خبرنگاران صنعت بیمه نیز در صف مقدم توسعه صنعت هستند و نقش بیبدیلی در آگاهیبخشی، اطلاعرسانی دقیق و تحلیلهای فنی دارند، در همین زمینه رسالت خبرنگاران حرفهای و با اخلاق بازار مالی را پاس میداریم؛ چراکه در سایه نقدهای روشنگرانه و تحلیلهای اخلاقمدارانه آنها میتوانیم انتظار تحقق اهداف را داشته باشیم.
تحقق ضریب نفوذ ۷درصدی که نص صریح قانون برنامه شش توسعه است علاوه بر سیاست گذاریهای دقیق نهاد ناظر و اجرای هدفمند شرکتهای بیمه، نیازمند آگاهیبخشی جامعه نسبت به ضرورت پوششهای بیمهای و فرهنگسازی مداوم و مستمر است، در همین راستا بر کسی پوشیده نیست که رسانهها میتوانند نقش موثری در توسعه فرهنگ بیمه داشته باشند.
و پرواضح است که با رشد روزافزون رسانههای مختلف و توسعه شبکههای اجتماعی، خبرنگاران حرفهای میتوانند در صف مقدم توسعه فرهنگ بیمه و نفوذ آن در اقشار مختلف جامعه باشند.