۰۴ مرداد ۱۴۰۰ | 19:46
کد خبر : 57497

دکتر شیری مدیرعامل بانک از مرکز پاسخگویی به تماس مشتریان بازدید کرد

دکتر شیری مدیر عامل پست بانک ایران صبح روز یکشنبه سوم مرداد ماه سال ۱۴۰۰از مرکز پاسخگویی به تماسهای مشتریان بانک بازدید کرد .

به گزارش برداشت روز، به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران این بازدید بمنظور اهمیت جایگاه مشتریان و لزوم راهنمایی وتامین خواسته ها و پاسخگویی بموقع نیازهای آنان، برگزار شد.

دکتر شیری درحین بازدیدازآن مرکز از نحوه پاسخگویی کارکنان به خواسته های مشتریان آشناو رهنمود های خود را مطرح وخاطر نشان کرد،تمام تلاش و هدف بانک ارایه خدمات کیفی بر اساس الگوها واستانداردهای حقوقی مشتریان است و انتظار می رود همکاران این مرکز با متانت و بردباری هر چه بیشتر خواسته های مشتریان را ثبت و ضبط و ضمن راهنمایی های لازم به سوالات آنان پاسخ دقیق و علمی بدهند.

.لازم بذکر است مدیر عامل بانک و هیات همراه در پایان بازدید از زحمات ‌و خدمات ارزنده همکاران در این وضعیت و شرایط سخت کرونایی، قدر دانی کردند.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی