به گزارش برداشت روز، روابطعمومی و اعلام معاون فروش و درامد بیمهگری بیمه کوثر، کارشناسان این شرکت با تجزیه و تحلیل فرایندهایی چون کیفیت فروش، شرایط بیمهگذار، تخمین میزان زیان و خسارت، توانگری، ذخایر و سود نهایی شرکت در صدور یک بیمهنامه و همچنین نوع فعالیت شرکت، صنعت و نگاه صنعت به بیمهگذار در مناقصهها و انعقاد قراردادهای بیمهای شرکت میکنند.
محمد دنان تعامل و همکاری میان بیمهگران و بیمهگذاران را عامل افزایش رضایت دوطرف دانست و گفت: با استفاده از تجربههای مشترک میتوانیم در شناسایی و ارزیابی مناسب ریسکها و نیز کاهش آنها از طریق شناخت مواضع آسیبپذیر و رفع آن اقدام کنیم که این امر برگ برندهای برای هم بیمهگر و هم بیمهگذار است.
وی با بیان اینکه ارتباط سازنده و پایدار با ذینفعان موجب وفاداری مشتریان و ایجاد زمینههای تداوم رشد شرکت میشود، تصریحکرد: بیمهکوثر با تجارب گسترده آمادگی دارد خدمات بیمهای را در بالاترین سطح کیفیت با رویکرد حمایت از بیمهگذاران خود و در حداقل زمان ممکن به ذینفعان ارایه دهد.