به گزارش برداشت روز، به نقل از روابطعمومی بیمه کوثر، به همت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران هشتمین جشنواره «روابطعمومیهای صنعت بیمه»، همزمان با ۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابطعمومی برگزار شد.
معاون ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی بیمه کوثر با اشاره به اینکه در سال گذشته به علت همهگیری کرونا این همایش برگزار نشد، گفت: برای همایش امسال ۹ محور «انتشارات»، «ارتباط با رسانهها»، «امور تبلیغاتی»، «روابط عمومی الکترونیک»، «مطالعات (پژوهشهای اجتماعی)»، «ارتباطات (درونسازمانی و برونسازمانی)»، «مدیریت و برنامهریزی»، «سلامت و بیمه» و «خلاقیت و نوآوری» از طرف بیمه مرکزی اعلام شد تا روابطعمومیهای صنعت با ارایه فعالیتها، عملکرد و محصولات خود به رقابت بپردازند.
احمدرضا عصاری کسب جوایز متعدد از سوی بیمه کوثر در جشنوارههای گذشته را نشان از عملکرد بیمه کوثر در راستای برنامهها و اهداف بیمه مرکزی به منظور توسعه فرهنگ بیمه دانست و افزود: در جشنواره ۱۴۰۰، هیاتداوران حمید شکری خانقاه، داود زارعیان، حمید ضیاییپرور، احمد یحیایی ایلهای و سیدشهاب سید محسنی پس از بررسی آثار دریافتی رتبههای اول تا سوم را در هر محور معرفی کردند و مطابق انتظار، بیمه کوثر با کسب دو عنوان اولی، یک عنوان دومی و سه عنوان سومی با موفقیت به کار خود در این جشنواره پایان داد.
وی کسب ۶ عنوان برتر را بهترین عملکرد در بین روابطعمومیهای صنعت دانست و افزود: بیمه کوثر در بخش «ارتباط با رسانهها» و «پژوهشهای اجتماعی» رتبه اول، در بخش «مدیریت و برنامهریزی» رتبه دوم و در بخش «انتشارات»، «خلاقیت و نوآوری» و «امور تبلیغات» رتبه سوم را به دست آورد.
احمدرضا عصاری با تشکر از همکاران معاونت ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی که با تلاش و حمیت مثالزدنی خود توانستند بستر کسب این دستاوردها را فراهم کنند، خاطرنشان کرد: ماهیت کار روابط عمومی بین بخشی است و بیتردید اگر پشتیبانی همیشگی هیاتمدیره، همکاری معاونان و مدیران ستادی و هماهنگی سرپرستیهای استانی و نیز حمایتهای مدیر، معاون، روسای ادارات و همکاران ادارهکل روابطعمومی و امور بینالمللی بیمه مرکزی نبود حصول موفقیتی در این سطح و قرار گرفتن در قله روابطعمومی صنعت بیمه برای شرکت میسر نمیشد.