به گزارش برداشت روز، منصور یزدی زاده، در این دیدار به اهمیت و جایگاه خاص روابط عمومی اشاره کرد و گفت : با توجه به روند سریع تحولات و پیشرفت فناوری های ارتباطی ، به روز بودن روابط عمومی شرکت و برخورداری از دانش، تجهیزات و تکنولوژی های نوین بسیار مهم است چرا که به روز بودن روابط عمومی می تواند در معرفی توانمندی های شرکت، ایجاد انگیزش در کارکنان و در نتیجه بهره وری، کارآیی و اثربخشی و تحقق برنامه های راهبردی موثر واقع شود که روابط عمومی ذوب آهن به خوبی در این زمینه عمل کرده است .
وی افزود : روابط عمومی ذوب آهن از استانداردهای لازم برخوردار است اما استاندارد حدی ندارد و معرفی مطلوب شرکت بزرگی مانند ذوب آهن اصفهان ، ایده های جدید و خلاقیت زیادی می طلبد .
مدیرعامل شرکت به تنوع ذینفعان سازمان اشاره کرد و افزود : نیاز و ویژگی های ذینفعان متفاوت است و باید آنها را دسته بندی کرد و محتوای ویژه ای باید برای هر بخش از ذینفعان تهیه شود تا اثربخشی این پیام ها افزایش یابد .
یزدی زاده برقراری ارتباط صحیح و منطقی و اصولی با مخاطبان و همچنین اطلاع رسانی شفاف و روشن و دریافت انتظارات و خواسته های مخاطبان با بکار گیری روش ها و فنون مختلف را از دیگر وظایف کارکنان روابط عمومی دانست .
مدیرعامل، روابط عمومی را ویترین فعالیت های شرکت معرفی کرد و گفت : موفقیت روابط عمومی، موفقیت سازمان است و یک روابط عمومی متعالی است که می تواند یک سازمان را به چالش بکشد و باعث پیشرفت آن گردد.
وی باشاره به نقش روابط عمومی در ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی افزود : از جمله وظایف روابط عمومی ارتباط و تعامل با رسانه ها است که توسعه این تعاملات در جهت معرفی شرکت از ابعاد مختلف بسیار با اهمیت است.
وی ضمن قدردانی از کارکنان روابط عمومی گفت : کسب جوایز مختلف در این حوزه نشان از توانمندی و پشتکار کارکنان روابط عمومی است ولی با توجه به پتانسیل کارکنان این بخش می توان سطح استاندارد ها را ارتقا داد و انتظارات بیشتری در این حوزه از کارکنان مدیریت روابط عمومی داشت .
علیرضا امیری مدیر روابط عمومی نیز در این دیدار به تشریح عملکرد این بخش در سال گذشته و برنامه های سال جاری پرداخت .
روابط عمومی ذوب آهن اصفهان