۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | 20:25
کد خبر : 48841

شرکت های خودروساز گروه بهمن برترین رتبه های خدمات فروش را به خود اختصاص دادند

شرکت های خودروساز گروه بهمن مطابق با گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، به رسم هر ساله برترین رتبه های خدمات فروش را به خود اختصاص دادند.

به گزارش برداشت روز، در گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) که به نیابت از وزارت صنایع و هر ساله در بین شرکت های ارائه دهنده خدمات فروش صورت می پذیرد، هر سه شرکت خودروساز گروه بهمن (بهمن موتور، بهمن دیزل و سیباموتور) موفق به کسب جایگاه برتر خدمات فروش شدند.
مقایسه امتیاز نتایج کسب شده مربوط به ارزیابی خدمات فروش شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو در سال ۹۹ نشان می‌دهد که در حوزه خودروهای سنگین، شرکت سیبا موتور با یک پله صعود مقام نخست و بهمن دیزل با حفظ رتبه سال گذشته مقام دوم و در حوزه خودروهای سبک، بهمن موتور مقام دوم را کسب کرده اند.
در شاخص نظام رویه های اجرایی تعریف شده در سیستم مدیریتی شرکت ها، بهمن موتور مقام نخست، سیبا موتور مقام دوم و بهمن دیزل مقام نخست را کسب کرده و با استاندارد سازی و مدیریت فرآیند ارتباط با مشتریان، در شاخص وضعیت نمایندگی های مجاز نیزبهمن موتور مقام دوم، سیبا موتور مقام دوم و بهمن دیزل مقام نخست را کسب کرده اند.
این گزارش حاصل ارزیابی ۲۰ شرکت و ۱۷۶۲ نمایندگی مجاز عرضه کننده خودروی سواری و سنگین در سال ۹۹ و مصاحبه با ۳۴۴هزار مشتری بوده است.
شایان ذکر است شاخص های اصلی این ارزیابی، طبق دستورالعمل شرایط، ضوابط و ارزیابی خدمات فروش خودرو شامل ارزیابی نتایج عملکرد، کیفیت، سرعت و هزینه خدماتی مانند وضعیت نمایندگی ها، سیستم های ارتباطی و اطلاعاتی، رعایت ضوابط روش های متفاوت فروش، ضوابط حمل خودرو، رسیدگی به شکایت و… است که کلیه شرکت های عرضه کننده خودرو را در ۴ حوزه مذکور مورد سنجش قرار می دهد.
گفتنی است گروه بهمن با ارائه خدمات متمایز فروش و هدف قراردادن افزایش رضایت مشتریان اقدامات قابل توجهی انجام داده است. بهره‌مندی از فاکتورهایی همچون ارتقای سیستم های ارائه خدمات، آموزش اثربخش پرسنل و حضور نیروهای با تجربه در سطح شبکه نمایندگان، استاندارد سازی نمایندگان، توسعه و بهبود دسترسی مشتریان به نمایندگی‌های مجاز از علل مهم دستیابی به این جایگاه بوده است.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی