۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | 18:50
کد خبر : 44452

تمدید گواهینامه های استاندارد ISO10002:2018 و ISO10004:2018 بیمه کوثر

گواهینامه‌های‌‌ استاندارد ISO10002:2018 (سیستم مدیریت شکایت مشتریان) و ISO10004:2018(سیستم مدیریت کیفیت پایش و نظارت رضایتمندی مشتریان) بیمه کوثر تمدید شد.

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط ‌عمومی بیمه کوثر، دریافت این گواهینامه‌ها نشان از عملکرد کارکنان شرکت در دستیابی به اهداف شرکت از جمله افزایش رضایت مشتریان و ذی‌نفعان و در نهایت اعتمادسازی و وفادارسازی آن‌هاست.

محورهای اصلی گواهینامه‌‌‌ استاندارد ISO10002:2018، تعیین چارچوب رسیدگی به شکایات، برنامه‌ریزی، طراحی و توسعه است که در نهایت به ایجاد راه‌های ارتباطی، دریافت، ردیابی، تایید دریافت، ارزیابی اولیه، بررسی، پاسخ، اطلاع‌رسانی تصمیم، بسته‌شدن شکایت و نگهداری و بهبود سیستم اجرا منجر می‌شود.

محورهای اصلی گواهینامه‌‌‌ استاندارد ISO 10004:2018(سیستم مدیریت کیفیت پایش و نظارت رضایتمندی مشتریان) تعیین چارچوب نظارت و ارزیابی رضایت مشتری، برنامه‌ریزی، طراحی و توسعه است که شناسایی مشتریان و انتظار آن‌ها، جمع‌اوری داده‌های رضایت‌سنجی مشتری، تحلیل داده‌های رضایت مشتری، ارتباط اطلاعات رضایت مشتری، پایش رضایت مشتری و نگهداری و بهبود سیستم را در پی داشته است.

 

معاونت ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی بیمه کوثر

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی