به گزارش برداشت روز، مسئولیت اجتماعی شرکت نهتنها در میان جامعه و ذینفعان نسبت به برند شرکت آگاهی ایجاد میکند، بلکه تصویری مثبت از آن را در اذهان پدید میآورد و از یکسو عملکرد مالی شرکت را تحت تاثیر جدی قرار داده و آن را بهبود بخشیده و از سوی دیگر، به تقویت ذینفعان و در شکلی فراگیرتر به حفظ و تقویت جامعه میانجامد. در این راستا، شرکتهای پیشرو نیز همواره به اهمیت ارتباط میان برند یا علامت تجاری خود با مسئولیت اجتماعی شرکت واقف بوده و معتقدند که سرمایهگذاری در زمینه مسئولیت اجتماعی شرکت، برخلاف پندار برخی، اقدامی هزینهبر نیست. بلکه، اقدامی مبتنی بر مدیریت استراتژیک، در جهت ایجاد مزیت رقابتی برای شرکت و کمک به توسعه جامعه است. بر همین راستا و با توجه به اهمیت و جایگاه این موضوع، سومین گردهمایی روابطعمومیهای اکوسیستم فناوری و نوآوری (گرافدی) که با حضور جمعی از مدیران شرکت های بانکی، فناوری، ارتباطی و استارتاپی با هدف انتقال تجربه و تعامل برگزار می شود به موضوع “مسوولیت اجتماعی در ایران و جهان” اختصاص داده شده است. روابط عمومی رویداد گراف دی
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | 19:48
کد خبر : 41224
به میزیانی صندوق نوآوری و شکوفایی؛
رویداد گراف دی ۱۰ اسفند برگزار میشود
سومین رویداد گراف دی 10 اسفند ماه سال جاری در صندوق نوآوری، شکوفایی ریاست جمهوری و با بررسی تجربیات “مسوولیت اجتماعی در ایران و جهان”، برگزار خواهد شد.
لینک کوتاه
https://bardashtrooz.ir/news/41224