۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | 18:40
کد خبر : 40530

تلاش بیمه دی جهت ارائه خدمات بهینه به مشتریان

مجموعه بیمه دی در تلاش است تا با ارائه خدمات بهینه و پایش مستمر فرآیندهای ارائه خدمات بیمه ای، بتواند رضایت حداکثری بیمه شدگان و ذینفعان این قرارداد را کسب نماید.

به گزارش برداشت روز، محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی با حضور در جمع همکاران این استان، با کارکنان، نمایندگان و کارگزاران دیدار و گفتگو کرد. وی با اشاره به توفیقات شرکت در سال جاری گفت: بیمه دی هم اکنون با افتخاراتی مانند سودآورترین شرکت بیمه در سال ۱۳۹۸، همچنین کسب رتبه اول در شاخص های فروش و بهره‌وری کل عوامل در دو سال اخیر و داشتن سطح یک‌ توانگری از بیمه های تراز اول کشور به حساب می آید که می تواند با محصولات جدیدی که طراحی کرده ایم و برنامه های تبلیغاتی ویژه ای که پیش رو خواهیم داشت، در سال آتی محبوب تر از همیشه یکی از گزینه های اصلی سبد خرید بیمه جامعه باشد، و کارگزاران و نمایندگان استان می توانند با تکیه بر این نقاط قوت، مشاوران خوبی برای بیمه گذاران منطقه باشند.

در ادامه همچنین طی نشستی با مدیرکل بنیاد شهید این استان نحوه اجرای قرارداد خانواده معزز شهدا و ایثارگران در استان مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل بیمه دی در این نشست گفت: این مجموعه در تلاش است تا با ارائه خدمات بهینه و پایش مستمر فرآیندهای ارائه خدمات بیمه ای، بتواند رضایت حداکثری بیمه شدگان و ذینفعان این قرارداد را کسب نماید. در همین راستا این شرکت با ورود به عرصه های دیجیتال و برخط، سرعت بخشی و سهولت دسترسی به خدمات بیمه ای را سرلوحه کار خود قرارداده است./ بیمه دی

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی