۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | 18:46
کد خبر : 40382

در راستای اهداف کلان شرکت؛

بیمه دی خدمات دیجیتال خود را توسعه می دهد

شرکت بیمه دی در راستای توسعه خدمات بر بستر دیجیتال و تغییر در مدل کسب و کار خود، اقدام به صدور بیمه نامه خودرو و ارزیابی خسارات این بیمه نامه به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری نموده است.

به گزارش برداشت روز، شرکت بیمه دی، در راستای اهداف کلان شرکت در جهت نیل به عنوان پدیده محبوب مشتریان و با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان از طریق توسعه خدمات الکترونیک از خدمت جدید خود با عنوان “اپلیکیشن دیدار خودرو” جهت صدور آنلاین بیمه نامه و “سرویس همراه خسارت” برای ارزیابی خسارت خودرو، بدون نیاز به مراجعه حضوری بیمه گذار، رونمایی کرد.

خدمت جدید “همراه خسارت” با هدف ارائه خدمات مناسب پس از فروش، امکان اعلام و رسیدگی خسارات بیمه های خودرو شامل بدنه و شخص ثالث را برای کلیه بیمه گذاران محترم مهیا نموده است. همچنین از این پس مشتریان محترم می توانند از طریق “اپلیکیشن دیدار خودرو”  اقدام به بازدید اولیه خودروی خود نموده و با ارسال تصاویر آن، بدون مراجعه حضوری بصورت الکترونیکی بیمه نامه بدنه خریداری نمایند.

این دو خدمت به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور معاونین و مدیران ارشد شرکت بیمه دی رونمایی شد. /بیمه دی

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی