۱۷ بهمن ۱۳۹۹ | 18:20
کد خبر : 39642

مدیرکل نظارت بر شبکه خدمات بیمه‌ای بیمه مرکزی مطرح کرد

نمایندگان حامی مشتریان در زمان پرداخت خسارت

فروش برخط و ارایه خدمات به صورت الکترونیکی از الزام‌های کسب‌وکار در این دوران و آینده است.

به گزارش برداشت روز، مهرداد رضایی مدیرکل نظارت بر شبکه خدمات بیمه‌ای بیمه مرکزی در چهارمین همایش تجلیل از نمایندگان برتر، ضمن بیان مطلب فوق، خاطرنشان‌کرد: فروش برخط و ارایه خدمات به صورت الکترونیکی از الزام‌های کسب‌وکار در این دوران و آینده است.

از نظارت الکترونیکی در آینده نزدیک خبرداد و خاطرنشان‌کرد: با افرایش نظارت‌ها، رضایت مشتریان فراهم خواهد شد.

وی تغییر آیین‌نامه «۸۸» را عاملی انگیزشی برای نمایندگان دانست و بیان کرد: موضوع کارمزد نمایندگان در دست تغییر است و سیاست کلان به سمت تشویق نمایندگان و ایجاد انگیزه مضاعف برای آن‌ها در مسیر تغییر است. / بیمه کوثر

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی