به گزارش برداشت روز، معصومه نجاتبخش مدیر امور نمایندگان شرکت بیمه کوثر خاطرنشانکرد: ایجاد همبستگی و انسجام فکری در اجرای سیاستهای شرکت اعم از اصلاح فروش، مدیریت ریسک و جذب بیمهگذاران در سالهای گذشته تحقق یافت و اکنون نمایندگان باید مدیریت فروش، ریسک و وصول مطالبات را به عنوان اصول اساسی این کسبوکار مدنظر قرار دهند.
نجاتبخش با بیان اینکه ما به دنبال عرضه خدمات بیمهای در کوتاهترین زمان با بهترین کیفیت هستیم، تصریحکرد: در این زمینه نمایندگان با بهرهمندی از دانش روز بیمهای و ابزارهای نوین فناوری میتوانند در راستای تسهیلگری در ارایه خدمات و افزایش رضایت مشتریان گامهای موثری را بردارند.
وی شرکت بیمه کوثر را شرکتی دانشمحور دانست و گفت: توسعه ضریب نفوذ بیمه از طریق افزایش سواد بیمهای بیمهگذاران در دستور کار قرار گرفته است و سعی داریم زیرساختهای لازم برای ارایه خدمات غیرحضوری و فروش برخط را توسعه دهیم.
معصومه نجاتبخش تاکید کرد: امید است که با نمایندگان جوان، پویا، جسور، برنامهمحور، وقتشناس و با انضباط بتوانیم سهم شرکت در رشته بیمههای زندگی را توسعه دهیم و بسترهای اعتمادسازی و رضایت مشتریان را فراهم کنیم./ بیمه کوثر