۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | 20:03
کد خبر : 39405

مدیر روابط عمومی بانک ملت:

“تجربه‌ای متمایز”، شعار جدید و راهبرد اساسی بانک ملت است

مدیر امور اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت در گفت و گو با اقتصاد آنلاین، درباره شعار جدید بانک ملت، توضیحاتی ارایه کرد.

به گزارش برداشت روز، بانک ملت اخیراً در تبلیغات خود از شعار جدید”تجربه ای متمایز” استفاده می کند.

علی اکبر صابریان مدیر امور اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت درباره طراحی و انتخاب این شعار به اقتصاد آنلاین گفت: شعار جدید بانک روی دو عنصر اساسی تجربه و متمایز بودن تمرکز کرده است. تجربه مجموعه تعاملات ذینفعان با بانک است که این حس خوشایند باعث می شود تا مشتریان از بانک با دید و ذهنیت مثبت صحبت کنند.

 

وی افزود: امروزه، تجربه مشتری به ویژه برای شرکت های خدمت محور مثل بانک در اولویت تمرکز قرار دارد و میتوان گفت، رقابت شرکت ها حول محور تجربه مشتری صورت می گیرد.

پربیننده ترین

ذخایر ارزی کشور وضعیت خوبی دارد/ کاهش نرخ سود بانکی در دستور کار نیست

همتی: بازار ارز ٢٠هزار تومانی را دوباره می‌بیند

همتی: نباید شوک قیمتی به جامعه وارد کنیم

کلیه شرکت‌های شستا پیش بینی سود اعلام می‌کنند؛ همین فردا

 

کاهش نرخ بهره بین بانکی طی روزهای آینده

این مقام مسئول در بانک ملت تاکید کرد: اراده و عمل مدیریت ارشد بانک و کارکنان آن این است که تجربه ای به یادماندنی برای مشتریان خلق و حس خاصی برای آنان ایجاد کنیم.

صابریان در پاسخ به این سوال که علت طراحی و تغییر شعار چه بوده است گفت: سازمان ها هم مانند موجودات زنده در طول زمان در حال رشد، نمو و تغییر هستند و بانک ملت تحولات مختلفی را در دوران فعالیت خود تجربه کرده است تا به یک برند مقبول، مورد اعتماد و صاحب نام در صنعت بانکداری کشور تبدیل شده است و بنابر مقتضیات زمانی، اهداف، استراتژی ها، ارزش های برند و…  شعار و عناصر برند ممکن است نیازمند تغییر باشد.

وی افزود: یک پروژه علمی در بانک ملت با راهبری مدیریت بازاریابی بانک برای روزآمد سازی و طراحی و شعار جدید اجرا شد و منجر به رونمایی از این شعار یعنی “تجربه ای متمایز” شد.

این مقام مسئول در بانک ملت ادامه داد: صنعت بانکداری در کشور ما پیشرفت های زیادی داشته است و در حال حاضر خدمات متنوعی به مشتریان عرضه می شود و مشتریان ممکن است یک سرویس مشابه را در بانک ها مختلف دریافت کنند، اما آنچه باعث تمایز می شود احساس و تجربه ای است که در زمان و مکان ارایه آن خدمت و محصول به مشتری منتقل می شود.

۱۵۶۷۸۹۰

صابریان مخاطبان و ذینفعان بانک ملت را طیف وسیعی از مردم، سازمان ها و شرکت ها و سهامداران ذکر کرد و افزود: از آنجایی که خلق تجربه متمایز برای همه ذینعفان بانک باید صورت بگیرد، این مفهوم و اصل به یک وظیفه همگانی در بانک ملت تبدیل شده است.

دبیر کمیته تبلیغات بانک ملت در پایان، از پرداخت سودقطعی به سپرده های مدت دار این بانک و راه اندازی وب اپلیکیشن برای دارندگان گوشی های آیفون و رفع دغدغه آن ها به عنوان مصادیقی از تجربه متمایز در سال ۹۹ یاد کرد.

 

منبع: اقتصادآنلاین

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی