۲۷ دی ۱۳۹۹ | 18:50
کد خبر : 37169

توسط مدیرعامل سازمان بیمه سلامت صورت گرفت:

تشریح مهم ترین رویکرد بیمه سلامت درارایه خدمات با کیفیت

مهم ترین رویکرد بیمه سلامت درارایه خدمات با کیفیت به بیمه شدگان را تشریح شد.

به گزارش برداشت روز، محمد مهدی ناصحی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: یکی از مهم ترین ماموریت های سازمان بیمه سلامت حمایت و پشتیبانی مالی از بیمه شدگان در کنار ارتقاء سلامت است، البته توجه به منابع و مصارف را نیز باید مد نظر قرارداد؛ زیرا این موضوع از اصلی ترین اهداف بیمه سلامت است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت افزود: منابع درهمه مقاطع محدود است و باید هزینه ها را ساماندهی کرد، ضمن اینکه دربحث مدیریت اداری و مالی هم نیاز به تقویت این حوزه با نگاه به توانمندی های علمی و تجربه های کارشناسان و مدیران کل دراستان ها هستیم؛ تا بتوان نتایج بهتری را کسب کرد.

وی تصریح کرد: توسعه ابزارهای الکترونیک درارایه خدمات نیز یکی از مسائل مورد توجه دربیمه سلامت است که درراس آن پروژه نسخه نویسی الکترونیکی قراردارد، باید بتوان دربخش دولتی و خصوصی تاخیرها درمباحث مربوط به حوزه الکترونیک را رفع کرد، متاسفانه حوزه سلامت دراین بخش شرایط قابل قبولی ندارد، از سوی دیگر بحث انضباط و انسجام مالی و استفاده از نیروهای توانمند نیز دردستورکار سازمان قراردارد و باید به لحاظ ساختاری حوزه اداری و مالی را ارتقاء دهیم.

ناصحی گفت: برنامه دیگر توسعه نظام ارجاع و پزشکی خانواده است که در۴ استان از بهمن ماه آغاز می شود.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، با بیان اینکه برای ارایه خدمات بهتر باید بسترهای لازم فراهم شود تاکید کرد:  توجه به مسائل مربوط به پروتکل ها و گایدلاین های پزشکی نیز یکی دیگر از برنامه ها است، بدون تردید نظام نظارت و ارزشیابی باید تخصصی شود، زیرا فاصله گرفتن از طرح سقف گذاری ، خرید راهبردی و ساماندهی نظام پرداخت باید درمسیر علمی شدن قرار گیرد.

ناصحی اظهارداشت: بازنگری دربحث بیمه پایه و مکمل باید آغاز شده و مشوق های بیمه ای و هوم کر نیز از برنامه های مورد توجه درسازمان بیمه سلامت است./بیمه سلامت

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی