به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، در این جلسه که به دلیل رعایت اصول بهداشتی به صورت آنلاین تشکیل شد، دکتر رضا جعفری مدیرعامل بیمه سینا گزارشی از آخرین وضعیت شرکت در بازار بیمه ارائه کرد.
وی با اشاره به نقش شعب در خدمترسانی به بیمهگذاران و توسعه خدمات پس از فروش بیمهای اظهار کرد: ارتباط مستمر با بیمهگذاران و تسریع در ارزیابی و پرداخت خسارت آنها در افزایش رضایتمندی مشتریان نقش بسزایی دارد.
مدیرعامل بیمه سینا در این جلسه به تحلیل عملکرد شعب بر اساس گزارشهای آماری پرداخت و ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کلیهی همکاران سراسر کشور بر وصول مطالبات در کوتاهترین زمان ممکن تأکید کرد و رهنمودهای لازم را جهت ارتقاء سطح عملکرد شعب ارائه داد.
این گزارش میافزاید، بیمه سینا در دوران کرونا با توسعه بسترهای الکترونیک اقدام به برگزاری جلسات مختلف اعم از آموزشی و نظارتی کرده و از این طریق ضمن حفظ سلامت کارکنان، از اتلاف وقت و هزینه جلوگیری کرده است.