به گزارش برداشت روز، در دهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری که با رویکرد جهش تولید و با هدف قدردانی از مدیران واحدهای پاسخگو و مشتریمدار در جمع صاحبان صنایع و مسئولان عالی رتبه کشور و معتبرترین بنگاههای اقتصادی و بازرگانی کشور برگزار شد، با اهدای لوح زرین سپاس از خدمات بیمه سینا در حوزه مشتریمداری، تقدیر به عمل آمد.
بر اساس ارزیابی دبیرخانه همایش، شرکت بیمه سینا با توجه به دارا بودن شاخصهای پاسخگویی، مشتریمداری و ارائه خدمات به مشتریان، شایستهی دریافت لوح زرین رضایتمندی مشتری شد.
این گزارش میافزاید، در این همایش پورمحمدی معاون امور اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور، میرمحمدصادقی رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران و فرهنگی عضو هیئت رئیسه مجلس به بیان دیدگاههای خود با رویکرد رضایتمندی مشتری پرداختند./ بیمه سینا