۲۳ آذر ۱۳۹۹ | 18:20
کد خبر : 32792

شرکت بهساخت حامی مالی نماینده کهگیلویه و بویر احمد در مسابقات فوتبال جام حذفی

شرکت فنی مهندسی بهساخت فراز جنوب به عنوان حامی مالی( اسپانسر) تیم فوتبال "اتحاد" شهر قلعه رییسی که نماینده استان کهگیلویه و بویر احمد در مسابقات جام حذفی فوتبال کشور به شمار می آید، از این تیم آتیه دار حمایت می کند.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی  شرکت بهساخت فراز جنوب؛ با عنایت ویژه مهندس “داریوش راستی ” مدیر عامل این شرکت  در زمینه ایفای مسئولیت های اجتماعی در گوشه و کنار کشور اهتمام خاصی دارد و  با توجه به وجود استعدادهای فراوان ورزشی و فوتبالی چندی است  که  به عنوان حامی مالی تیم اتحاد قلعه رییسی فعالیت دارد.

تیم فوتبال اتحاد قلعه رییسی به همت جوانان شایسته و شماری از علاقمندان به ورزش برغم بی مهری های انجام شده  در سال گذشته موفق شد عنوان قهرمانی لیگ فوتبال استان کهگیلویه و بویر احمد را  کسب کند.

صاحبنظران و دست اندرکاران ورزشی در استان کهگیلویه و بویر احمد بر این اعتقادند که رویکرد پرورش استعدادهای فوتبالی و عجین شدن  ورزش  با  اصول اخلاقی و هنجارهای فرهنگی  از امتیازات این تیم فوتبال است.

شهر قلعه رئیسی در جنوب غربی استان کهگیلویه و بویراحمد و در منطقه‌ای کوهستانی قرار دارد. این منطقه نقطهٔ ارتباطی شهرها و بخشهای دیگر از جمله راه ارتباطی دیشموک، دهدشت و خوزستان به‌شمار می‌آید.

قلعه رئیسی در ۷۵ کیلومتری شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه قرار دارد.

شایان ذکر است شرکت بهساخت فراز جنوب در استانهای بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد و تهران  همپای اجرای پروژه های مختلف عمرانی، اقدام به مشارکت در فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و امور عام المنفعه می کند.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌