۱۲ آذر ۱۳۹۹ | 19:06
کد خبر : 31869

در راستای گسترش خدمات بانکداری دیجیتال؛

تمامی شعب بانک دی به دستگاه خودگردان تجهیز شد

در راستای گسترش خدمات بانکداری دیجیتال و با هدف کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعبه، تمامی شعب بانک دی در سراسر کشور به دستگاه‌های «خودگردان» مجهز شدند.

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی بانک دی، محمدعلی بخشی زاده، عضو هیئت عامل و معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی در مراسم رونمایی از محصولات جدید بانک دی گفت: تجهیز تمامی شعب بانک دی به دستگاه خودگردان در راستای گسترش خدمات بانکداری دیجیتال به ویژه در شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا علاوه بر کاستن از حجم مراجعات حضوری مشتریان به شعبه، امکان ارائه تمامی خدمات دستگاه های خودپرداز، عملیات دریافت وجوه نقد و واریز آنلاین وجه به حساب مشتریان را با دسترسی ۲۴ ساعته در شبانه روز فراهم می آورد.

وی افزود: این دستگاه که با هدف تسریع در خدمت رسانی به مشتریان و کاهش نقل و انتقال پول نقد میان مشتری و متصدیان شعب راه اندازی شده است، می تواند میزان مراجعه به شعب برای واریز وجه نقد را تا حد چشمگیری کاهش دهد.

بخشی زاده با اعلام این‎که دستگاه‌های خودگردان مستقر در شعب بانک دی به صورت شبانه‌روزی در دسترس عموم مشتریان هستند،تصریح کرد: نرم افزار جدید دستگاه‌های خودپرداز با قابلیت‌های جدید بازیابی رمز اینترنت بانک و موبایل بانک، فعال سازی رمز دوم پویا، انجام عملیات ساتنا و پایا و… در حال بروز رسانی هستند که تا پایان سال جاری عملیاتی خواهد شد.

وی با اشاره به گسترش سبد محصولات بانکداری الکترونیک در بانک دی گفت: بانک دی با داشتن دستگاه‌های خودپرداز، خودگردان، کیوسک صدور کارت هدیه و خودبانک، سبد محصولات خود را در حوزه ماشین های بانکی به بیش از ۱۲۰۰ دستگاه رسانده است که با توجه به نسبت تعداد شعب بانک به تعداد ماشین های بانکی یک اتفاق منحصر بفرد می باشد.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی