۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | 21:25
کد خبر : 3183

حجت اله مهدیان /شرکت‌های تولیدکننده اقلام بهداشتی موردحمایت بانک توسعه تعاون قرار می‌گیرند

حجت اله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون ظهر امروز در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران استانی این بانک که با حضور تمامی اعضای هیات مدیره بانک برگزار شد اظهار داشت: بانک توسعه تعاون در کلیه بازه زمانی سال جاری و بدون وقفه به انجام بانکداری توسعه‌ای، اعطای تسهیلات به تعاونگران، کارآفرینان و ارائه خدمات و محصولات تخصصی و حمایتی پرداخته است و در مقطع حساس کنونی نیز، با شیوع ویروس کرونا، درصدد ایجاد محیطی ایمن و بهداشتی برای جلوگیری از ابتلای همکاران و مشتریان و مراجعین بانک به این بیماری می‌باشد.
وی در همین زمینه افزود: درصورتی‌که رعایت بهداشت فردی، ضدعفونی نمودن سطوح و محیط‌های تماس در فضای اداری سازمان‌های خدمت رسان و محیط‌های عمومی در حد استاندارد مدنظر قرار گیرد، کشور در کوتاه‌ترین مدت از این مرحله بحرانی عبور خواهد نمود. بر این اساس مجموعه بانک توسعه تعاون با ابلاغ دستورالعمل‌های مراقبتی به کلیه شبکه شعب و همچنین سفارش تهیه و تأمین اقلام بهداشتی از قبیل ماسک، دستکش، محلول ضدعفونی و لیوان یک‌بارمصرف برای کارمندان شعب و رصد وضعیت تجهیزاتی همکاران شعب به‌صورت دائم، تلاش ویژه‌ای برای حفظ سلامت همکاران و مشتریان و مراجعین داشته است.
مهدیان با اشاره به زمان کار شعب بانک‌ها از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰ برای ارائه خدمات به مشتریان گفت: در استان‌هایی که شیوع بیماری به مرحله حساس‌تری رسیده است، ساعات کار بانک‌ها مطابق نامه استانداری می‌باشد و همکاران بانک توسعه تعاون نیز با توجه به این شرایط خاص، حداکثر التزام برای ارائه خدمات به مراجعین و مشتریان را مدنظر قرار می‌دهند، و با همکاری و رفتار دلسوزانه و بزرگوارانه مشتریان و مراجعین عزیز، امکان سلامت کارکنان و مراجعین فراهم خواهد شد.
وی افزود: با توجه به لزوم افزایش کمی و کیفی محصولات شرکت‌های تولیدکننده لوازم و اقلام بهداشتی در استان‌ها درصورتی‌که این شرکت‌ها از سوی استانداری‌ها حائز شرایط برای دریافت تسهیلات تشخیص داده شوند و معرفی‌نامه از این نهاد رسمی ارائه گردد، بانک توسعه تعاون آمادگی بررسی پرونده و ارائه تسهیلات در کوتاه‌ترین زمان ممکن را دارد.
مهدیان همچنین به مشتریان بانک توسعه تعاون توصیه نمود با بهره‌گیری از خدمات همراه بانک و اینترنت بانک توسعه تعاون، جهت حفظ سلامت فردی و گروهی، تا حد امکان از مراجعه حضوری به شعب خودداری نمایند و در صورت لزوم مراجعه فیزیکی با رعایت فاصله مناسب از اطرافیان از خودکار شخصی برای انجام امور استفاده نموده و در ورود و خروج از شعب، با استفاده از محلول‌های تعبیه‌شده دست‌های خود را ضدعفونی نمایند.
در این جلسه رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون گفت: سلامت همکاران بانک توسعه تعاون روزانه توسط اسکنر تب‌سنج در تهران مورد رصد واقع می‌شوند و با تمهیدات اخذشده، همه استان‌ها در حال تهیه این دستگاه می‌باشند.
وی خاطرنشان کرد: همه پروتکل‌های موردنیاز بهداشتی به کلیه شبکه شعب و ستاد بانک ابلاغ گردیده است و استان‌هایی که در تهیه اقلام بهداشتی با کمبود مواجه باشند، از سوی ستاد موردحمایت واقع می‌شوند. وی افزود: امکان دریافت مرخصی استعلاجی برای همکاران مبتلابه بیماری‌های ریوی و قلبی، افراد بالای ۵۰ سال، خانم‌های باردار و همکارانی که در مراحل درمانی بیماری‌های خاص، رادیوتراپی یا پیوند اعضا بوده‌اند و یا قرار دارند، با تأییدیه پزشک، فراهم است.
دکتر محمد شمس پزشک معتمد بانک توسعه تعاون با ارائه توضیح در خصوص بیماری ناشی از ویروس کرونا اظهار داشت: مدیران استان با رعایت پروتکل و حمایت ویژه از پرسنل و ایجاد محیط امن و بهداشتی، در حفظ سلامت همکاران و مشتریان حداکثر مراقبت را اعمال نمایند.
در این جلسه تعدادی از مدیران استانی نیز با طرح مشکلات و کمبودها در این زمینه، پیشنهادها و نقطه نظرات تخصصی را مطرح نمودند.
شایان‌ذکر است روابط عمومی بانک توسعه تعاون با رویکرد اطلاع‌یابی صحیح و دقیق از مراجع ذیربط توأم با اطلاع‌رسانی مناسب، به‌موقع و شفاف به همکاران، تمامی تلاش خود را معطوف آگاهی و تنویر اذهان همکاران ستاد و صف باهدف پیشگیری و کمک به عدم ابتلا در ارتباط با این ویروس ناشناخته کرده و تلاش نموده که از همه ظرفیت‌های رسانه‌ای به نحو احسن استفاده نماید.

مضاف بر این‌که این روابط عمومی باهدف کمک به صیانت و حفاظت از همکاران در قالب اطلاع‌رسانی پیشگیرانه سعی نموده است با این روش ضمن محافظت از سرمایه انسانی بانک، شرایطی را فراهم سازد تا کارکنان تبدیل به عامل انتقال ویروس به سایر همکاران در سطح سازمان و یا خانواده و یا مشتریان نگردند. روابط عمومی بانک توسعه تعاون با تولید پیام، خبر، مصاحبه، با ظرفیت اینفوگرافی، موشن‌گرافی و انعکاس از طریق رسانه‌های الکترونیک، پیامک، سایت و شبکه‌های اجتماعی؛ این اتفاق مهم را به‌عنوان یک وظیفه حرفه‌ای و انسانی دنبال می‌کند.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی