به گزارش برداشت روز، مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمیناجتماعی با اعلام مطلب بالا گفت: ارائه خدمات الکترونیک و غیر حضوری، با طرحهای جدیدی که در دست داریم در حال سرعت گرفتن است و درصددیم میزان مراجعههای مردم را به شعب تأمیناجتماعی تا ۷۵ درصد کاهش دهیم و آن را به یکچهارم گذشته برسانیم.
سالاری با اشاره به اینکه بخش جدیدی از خدمات دیجیتال سازمان تأمیناجتماعی بزودی آغاز میشود، افزود: ابتدا و برای شروع دو خدمت از ۳۰ خدمت را که همه بسترهای آن فراهم شده است ارائه میدهیم چراکه در حال حاضر برخی از سرویسها و خدمات تأمیناجتماعی مراجعهکنندههای حضوری میلیونی دارد و درصددیم تا با ارائه این خدمات به صورت دیجیتال و الکترونیک در مجموع حدود ۷۰ میلیون از مراجعه مخاطبان سازمان تامین اجتماعی در سال را کاهش دهیم.