مدیر امور فن آوری اطلاعات بانک شهر با تاکید بر توجه گسترده این بانک و پیشرفت های روزافزون در گسترش بانکداری الکترونیک ،گفت:در راستای توصیه مراجع بهداشتی و درمانی و با هدف کاهش ضرورت مراجعه شهروندان به شعب، سامانه های بانکداری الکترونیک بانک شهر آماده خدمات رسانی به مشتریان هستند.
به گزارش برداشت روز به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، میثم نمازی افزود:با اشاره به جو روانی جامعه ناشی از شیوع ویروس کرونا و اخباری که در این رابطه منتشر می شود، مشتریان بانک شهر می توانند با استفاده از خدمات آنلاین همانند: همراه شهر ، اینترنت بانک و … از تردد خود در سطح شهر و مراجعه به شعب این بانک کم کنند.
وی با بیان اینکه قطعا کاهش مراجعه شهروندان و مشتریان به شعب، ریسک ابتلا به این بیماری را کاهش می دهد،تصریح کرد: همچنین پیشخوان های شهرنت بانک شهر در شهرهای مختلف کشور آماده ارائه خدمات بانکی در طول شبانه روز به هموطنان است.
نمازی ادامه داد: هم اکنون شهروندان و مشتریان بانک شهر در سراسر کشور، بخش گسترده ای از خدمات بانکی ارائه شده در شعب را می توانند در ساعات مختلف شبانه روز از طریق پیشخوان های شهرنت دریافت کنند.
مدیر امور فن آوری اطلاعات بانک شهر با بیان اینکه دسترسی به “همراه شهر” از طریق سایت بانک شهر به نشانی Http://Shahr-Bank.ir و همچنین نرم افزار های بازار و Google Play قابل دسترسی است،گفت: “همراه شهر” خدمات متنوع بانکی را در کوتاهترین زمان و در هر ساعت از شبانه روز به مشتریان ارائه می دهد.
نمازی با تاکید بر اینکه اینترنت بانک شهر نیز جهت بهره برداری اشخاص حقیقی و حقوقی طراحی شده است،عنوان کرد: سامانه های بانکداری الکترونیک بانک شهر که قابلیت های فراوان و منحصر به فردی دارند؛ قطعا شهروندان را از مراجعه حضوری به شعب این بانک بی نیاز می سازند .