بانک دی در هفدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی موفق به دریافت جایزه «تندیس بلورین» شد.
به گزارش برداشت روز به نقل ازروابط عمومی بانک دی، آذر محصصی، مدیر تعالی بانک دی با اعلام این خبر در شورای مدیران گفت: با اعلام رسمی مرکز تعالی سازمانی پس از طی مراحل ارزیابی توسط ارزیابان ملی و بررسی و نظارت در کمیته علمی و نیز صحهگذاری در کمیته داوری هفدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی، بانک دی شایسته دریافت جایزه تندیس بلورین تعالی سازمانی شد.
محصصی افزود: در هفدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی، شرکت ها و سازمان های مختلف خصوصی و غیردولتی در یکی از ۵ بخش ساخت و تولید، خدمات، سلامت، آموزش و بخش عمومی با پیاده سازی الگوی تعالی سازمانی در مجموعه خود و انجام خودارزیابی بر اساس الگوی تعالی سازمانی در راستای اجرای برنامههای بهبود، اقدام کرده و با حضور در هفدهمین دوره اعطای جایزه ملی تعالی سازمانی میزان سرآمدی شرکت خود را محک زدند.
وی با اشاره به این که بانک دی در سال جاری در بخش «خدمات» و گروه سازمان های بزرگ برای رقابت در سطح تندیس بلورین در ارزیابی تعالی سازمانی شرکت کرد، گفت: پس از پنج روز ارزیابی در سطح شعب و ستاد، بانک دی با کسب امتیاز لازم در بازه ۴۵۰ الی ۵۰۰ ، حایز دریافت تندیس بلورین هفدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی شد.
محصصی با بیان این که بانک دی در سنوات گذشته نیز با حرکتی مستمر موفق شد در سال های ۱۳۹۳،۱۳۹۱، ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ گواهی تعهد به تعالی، تقدیر نامه دو، سه و چهار ستاره تعالی را از آن خود نماید، افزود: مدل تعالی سازمانی برگرفته از تجربیات موفق شرکت ها و سازمان در سراسر دنیا است که در ایران نیز این مدل به صورت بومی سازی شده از سال ۱۳۸۲ اجرا می شود و از دو بخش توانمندسازها و نتایج در ۹ معیار تشکیل شده است.
در پی کسب این افتخار ارزشمند، دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی ضمن قدردانی از تلاش¬های مدیر تعالی،همکاران اداره کل طرح و توسعه و همچنین اهتمام جمعی تمامی مدیران، تسهیلگران و کارکنان این موفقیت بزرگ را تبریک گفت.