به گزارش برداشت روز، آیدین محمد وفاداری، طراح قلم، قلم سازمانی شرکت بیمه کوثر را بهمنظور هویتبخشی به شرکت و تمایز نقش آن طراحی کرد.
وی نام کوثر بر پیشانی قلم این شرکت را یکی از ویژگیهای بارز طراحی آن دانست و خاطرنشانکرد: اطمینان، آرامش، اعتماد، استفاده از قلمهای سنتی و مبنا قراردادن اهداف قرآنی و اسلامی از دیگر ویژگیهای هویت و ساختار قلم بیمه کوثر است.
وفاداریبا بیان اینکه قلم سازمانی باید در راستای اهداف شرکت طراحی شود، تصریحکرد: پس از بررسی نسخههای خطی فراوان، یک قرآن دستنویس که به خط نسخ نیریزی بود توجه مرا جلب کرد و اساس طراحی این قلم شکلگرفت.
وی با اشاره به اینکه ۳۲ حرف را در ۸۵۰ حروفنگاری فارسی مختلف طراحی کردهام افزود: امید است نگارش مطالب و حروف در امور تبلیغاتی این شرکت با زیباترین شکل صورت گیرد
همچنین در این برنامه از تمبر اختصاصی بیمه کوثر در راستای نمانامسازی شرکت و توسعه فرهنگ بیمه در جامعه رونمایی شد.
با توجه به اینکه تمبر اختصاصی، سفیر بدون مرز شرکت است و پیامهای مسئولان آن را در قالب تصویری به مخاطبان خود منتقل میکند، بنابراین مسئولان بیمه کوثر به منظور ترویج فرهنگ بیمه در میان عموم مردم این تمبر را طراحی کردند./ بیمه کوثر