۲۲ مهر ۱۳۹۹ | 18:31
کد خبر : 26128

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان: پروژه های بیمه سلامت سبب افزایش رضایتمندی مردم شده است

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: پروژه های الکترونیک سازمان بیمه سلامت سبب افزایش دسترسی، شفاف سازی خدمات و رضایتمندی بیشتر مردم شده است .

به گزارش برداشت روز، عبدالرضا چراغعلی در گفتگو با آی هینا بیان کرد: یکی از راه‌های افزایش بهره وری و ارتقا کیفیت خدمات، الکترونیکی کردن آن ها است و این امر براساس تکلیفی که درراستای سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی رهبر معظم انقلاب به جهت اصلاح نظام اداری کشور و نقشه راه توسعه دولت الکترونیک مشخص شده، اقدامی ضروری است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان افزود: برای خروج از سیستم سنّتی و حرکت در مسیر ملحق شدن به دولت الکترونیک، دستگاه های اجرایی ابتدا سختی‎هایی را متحمل شده ، ولی با اجرای این خط مشی در راه ارائه خدمات مطلوب تر به مردم ، موفق تر خواهند بود .
وی بیان کرد: سازمان بیمه سلامت ایران از پیشروترین دستگاه های اجرایی کشور است که با بسیج امکانات و منابع انسانی خود و با عزم ملی در تمام نقاط کشور بر این اصل استوار شد که ارائه خدمات الکترونیک نه یک تکلیف اداری که یک خواست مردمی است و همین امر باعث شد با روحیه مضاعف و جهادی در تحقق این خواست ملی بکوشد.
چراغعلی گفت: این سازمان به رسالت خود که حمایت از بیمه شدگان و رفع نگرانی آنان در راستای تامین هزینه هایی است به خوبی عمل کرده و این خدمات برگ زرینی بر لوح افتخارات سازمان بیمه سلامت ایران است.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌