به گزارش برداشت روز، پشتیبانی بیمه دی با سامانهها و خطوط ارتباطی مختلفی پاسخگوی مشتریان خود در طول 24 ساعته می باشد. و همچنین از طریق شماره ۱۶۷۱پشتیبانی با هدف ارتقای پاسخگویی، تسریع در رسیدگی به درخواستها و افزایش سطح رضایت بیمهگذاران، فعالیت خود را گسترش داده است.
مرکز تماس ۱۶۷۱ با بهرهگیری از کارشناسان آموزش دیده، خدمات متنوعی را برای مشتریان در نظر گرفته است از جمله:
- مشاوره در خصوص انواع بیمه نامهها
- ثبت و پیگیری پروندههای خسارت
- راهنمایی در امور درمانی و ارائه اطلاعات تکمیلی را به بیمهشدگان
روش ثبت شکایت از طریق پشتیبانی بیمه دی
بیمه دی از طریق سامانه “صدای مشتری” بستر مناسبی را برای مشتریان خود فراهم کرده است که برای اطلاع از پیشنهادها و شکایتها بوده که در اسرع وقت پیگیری شده و پاسخ آن به اطلاع مشتریان خواهد رسید.
راههای ارتباطی زیر برای ارسال درخواستهای مشتریان
تماس با شماره ١۶٧١
ثبت پیغام در صندوق صوتی شماره ١۶٧١ داخلی (3) امور مشتریان
ثبت درخواست بخش صدای مشتری سایت بیمه دی به آدرس www.dayins.com
ارسال پیامک به شماره ٣٠٠٠٠١۶٧١
سامانه پرسش و پاسخ آنلاین (چت)
ارسال ایمیل به آدرس voc@dayins.com
ارسال فکس به شماره ١۶٧١ داخلی ٩٠٠٠
ارسال پیغام خصوصی به صفحه اینستاگرام dayins.official
ثبت شکایت در وبسایت بیمه مرکزی
اطلاعات تماس شعبه مرکزی
آدرس ساختمان مرکزی بیمه دی: تهران – بلوار میرداماد – بین نفت شمالی و مدرس – پلاک 239
شماره تماس بیمه دی: 1671
نمابر: 22900516 021
آدرس تارنما (وبسایت) بیمه دی: www.dayins.com
مرکز ارتباط مردمی پاسخگوی انلاین پشتیبانی بیمه دی
تلفن:۳۶۲۷۰۴۷۹-۰۲۱
فکس : ۳۶۲۴۲۸۱۶-۰۲۱
همراه : ۰۹۱۰۱۹۹۷۴۳۳
ایمیل : info@bimeday.ir
آدرس : ورامین انتهای خیابان طالقانی
روبه روی فضای سبز پلاک ۱۶۹
کدپستی: ۳۳۷۱۷۱۷۴۶۱
آدرس جبران بیمه دی : تهران- خیابان بهشتی- خیابان پاکستان- جنب سفارت افغانستان- پلاک 8
ساعت کاری این مراکز از شنبه تا چهارشنبه، از ساعت : 8:00 الی 15:30 می باشد.
شماره و ادرس دفتر ارتباط با مشتریان در ورامین
تلفن:۳۶۲۷۰۴۷۹-۰۲۱
فکس : ۳۶۲۴۲۸۱۶-۰۲۱
همراه : ۰۹۱۰۱۹۹۷۴۳۳
ایمیل : info@bimeday.ir
آدرس : ورامین انتهای خیابان طالقانی
روبه روی فضای سبز پلاک ۱۶۹
کدپستی: ۳۳۷۱۷۱۷۴۶۱
شماره پشتیبانی شرکت بیمه دی کل کشور
شماره تماس از سراسر کشور : 02128112000 داخلی 2.
شماره تماس کل کشور : 1671 بدون کد داخلی 2.
شماره تماس خسارت خودرو (سیار) 1401 بدون کد
سوالات متداول
1-در شرایطی که بیمه نامه گم شده باشد برای دریافت آن به کجا باید مراجعه کنیم؟
کافیست به یکی از شعب بیمه دی در سراسر کشور مراجعه کرده و بیمه نامه المثنی خود را دریافت نمایید .
2- برای دریافت بیمه نامه المثنی باید چه مدارکی را به همراه خود داشته باشیم؟
برای دریافت بیمه نامه المثنی کارت ماشین و کارت ملی صاحب بیمه الزامی می باشد.
3-در صورتی که پوشش مالی خود را 50 میلیون زده باشیم اگر خسارت بیشتر از این مبلغ شد می توانم با الحاقیه مبلغ آن را بیشتر کنم؟
خیر – الحاقیه را زمانی می توانید صادر کنید که تصادف نکرده اید و جهت الحاقیه افزایش پوشش مالی نیاز به تصویر برداری از خودرو می باشد که توسط شعب بیمه دی انجام می شود.
3- خودرو خود را از کارخانه تحویل گرفتم ولی پوشش مالی آن کم است جهت افزایش پوشش مالی چه کار کنم؟
همراه خودرو و برگه سبز یا کارت ماشین + کارت ملی خود به یکی از شعب بیمه دی در سراسر کشور مراجعه نمایید در ضمن خودرو را نیز باید با خود جهت تصویر برداری ببرید / امکان صدور الحاقیه افزایش تعهدات مالی بدون تصویر برداری وجود ندارد.
جمعبندی
شرکت بیمه دی تمام تلاش خود را برای گسترش ارائه خدمات متنوع تلفنی و الکترونیکی در جهت ارتقای کیفیت پاسخگویی مشتریان انجام داده است . تا مشتریان در صورت نیاز از طریق یکی از روش هایی که در بالا برای شما شرح داده ایم مشکلات خود را پیگیری کنند.