02:28 - 4 آذر 1404

آخرین اخبار
پشتیبانی بانک خاورمیانه
ما در ادامه مطلب شما را با روش های پشتیبانی بانک خاورمیانه آشنا می کنیم.

به گزارش برداشت روز،  ما در این نوشته قصد داریم شما را با طریقه پشتیبانی بانک خاورمیانه و  معرفی روش‌های ساده و سریع برای رفع مشکلات مشتریان آشنا سازیم.

مرکز ارتباط مردمی پاسخگوی آنلاین بانک خاورمیانه

بانک خاورمیانه خطاب به مشتريانش اعلام كرد: “مرکز ارتباط با مشتریان” به شماره ۸۸۷۲۶۶۹۰آماده پاسخ گویی به پرسش‌های بانکی و دریافت نظرات، پیشنهادها، انتقادات و شکایات شما هم میهنان عزیز می‌باشد.

روش باز کردن حساب آنلاین بانک خاورمیانه

افراد برای افتتاح حساب اینترنتی بانک خاورمیانه و استفاده از خدمات باز کردن حساب آنلاین لازم است شرایط خاصی را رعایت کرده و مدارک لازم را نیز جهت ثبت درخواست افتتاح حساب آماده نمایند. با توجه به این که بانک خاورمیانه سعی کرده افتتاح حساب را به آسان ترین و راحت ترین شکل ممکن برای افراد در دسترس قرار دهد باز کردن حساب آنلاین شرایط سختی نداشته و تنها شامل چند شرط اصولی می باشد.

خدماتی که در حال حاضر بانکینو از طریق برنامک موبایل خود به‌صورت آنلاین و غیرحضوری ارائه می‌دهد، به‌شرح زیر است:

  1. خدمات پایه و افتتاح حساب
  2. کارت و رمز
  3. مدیریت حساب و تراکنش‌ها
  4. تسهیلات (وامینو) و خدمات مرتبط با آن
  5. امنیت و مدیریت حساب
  6. سرمایه‌گذاری و خدمات مالی
  7. پرداخت‌ها و خدمات روزمره

خدمات پایه و افتتاح حساب

احراز هویت غیرحضوری و آنلاین برای شروع استفاده از خدمات بانکی
افتتاح حساب و صدور کارت نقدی با ارسال به آدرس پستی افراد
ارائه خدمات ویژه احراز هویت و افتتاح حساب برای ناشنوایان

کارت و رمز

صدور رمز اول، رمز پویا و رمز اول یک‌بار مصرف
صدور مجدد کارت نقدی با شماره کارت فعلی یا جدید
مسدودسازی یا غیرفعال‌سازی کارت به‌صورت آنی

مدیریت حساب و تراکنش‌ها

مشاهده موجودی و صورت‌حساب سپرده
مشاهده و فیلتر جزئیات تراکنش‌های حساب و کارت
انتقال وجه داخلی و بین‌بانکی (ساتنا، پایا و پل) و کارت‌به‌کارت
انتقال مبالغ بالای دویست میلیون تومان با سرویس “ساتنا+”
ذخیره و مدیریت شماره حساب، کارت و شماره شبا

افزودن شناسه پرداخت در انتقال‌های بین‌بانکی

انتقال وجه هوشمند بر اساس اطلاعات ورودی مشتری

تسهیلات (وامینو) و خدمات مرتبط با آن

دریافت وامینو (تسهیلات خرد) به‌صورت آنی، اقساطی یا غیراقساطی
دریافت برخی از انواع وامینو بدون نیاز به ضامن یا وثیقه
خرید و ضمانت سفته الکترونیکی
صدور و ابطال امضای دیجیتال
ارائه خدمات وامینو سازمانی مانند مساعده یا وام کارکنان
زنجیره تامین مالی اختصاصی برای کسب‌و‌کارها

سرمایه‌گذاری و خدمات مالی

سرمایه‌گذاری در صندوق‌های درآمد ثابت
افتتاح سپرده‌های سرمایه‌گذاری بلندمدت
افتتاح حساب وکالتی
برداشت مستقیم از حساب
به‌روزرسانی شماره حساب پیش‌فرض سجام مشتری در داخل برنامک بانکینو به‌منظور واریز مبالغ سود یا حاصل از ابطال کلیه دارایی‌های بورسی
احراز‌ هویت مستقیم در سامانه سجام از طریق برنامک بانکینو

امنیت و مدیریت حساب

ایجاد یک لایه امنیتی بر روی تراکنش‌های حساب با ایجاد رمز تراکنش
مدیریت امنیتی تراکنش‌ها بر روی درگاه‌های مختلف پرداخت (درگاه‌های پرداخت اینترنتی، پایانه‌های فروشگاهی و دستگاه‌های خودپرداز)
فعال‌سازی ورود امن به برنامک با اثر انگشت یا تشخیص چهره
به‌روزرسانی مدارک هویتی و تصویر امضا به‌صورت آنلاین
رفع راکدی حساب به درخواست مشتری

پرداخت‌ها و خدمات روزمره

پرداخت قبوض عمومی و شهری با فعال‌سازی پرداخت خودکار
خرید شارژ و بسته اینترنت همراه
درخواست و پیگیری گزارش چاپی تراکنش‌ها
مدیریت نمایش حساب‌ها در صفحه اصلی برنامک

برای نصب و فعال‌سازی بانکینو به وب‌سایت بانکینو (https://bankino.digital/dl) مراجعه کنید. تمامی مراحل افتتاح حساب و ارائه خدمات بانکینو به‌صورت غیرحضوری و بدون نیاز به مراجعه به شعب بانک خاورمیانه انجام می‌شود.

شماره پشتیبانی تلفنبانک خاورمیانه

سرویس تلفنبانک خاورمیانه به‌منظور گسترش بانکداری الکترونیکی ۲۴ ساعته راه‌اندازی شده و این امکان را فراهم می‌کند که به‌صورت شبانه‌روزی برخی از خدمات بانکی در دسترس مشتریان قرار گیرد. از طریق شماره تماس ۴۲۵۵۷-۰۲۱ می‌توان از خدمات تلفنبانک بهره‌مند شد.

اطلاعات تماس و مشخصات کامل بانک خاورمیانه

آدرس : تهران، خیابان احمد قصیر (بخارست)، نبش خیابان پنجم، شماره ۲

سایر شماره‌های پشتیبانی مهم

مرکز تماس و پشتیبانی: ۴۲۱۷۸۰۰۰-۰۲۱

مدیریت بازرسی (رسیدگی به شکایات): ۴۲۱۷۸۸۸۸-۰۲۱

مرکز ارتباط مشتریان (آشنا): ۴۲۵۵۷-۰۲۱

پیامک رسمی بانک: ۳۰۰۰۴۲۱۷۸

مشخصات ثبتی و هویتی بانک

شماره ثبت: ۴۳۰۷۹۵

کد اقتصادی: ۱۰۳۲۰۸۲۶۱۹۶

شناسه ملی: ۱۰۳۲۰۸۲۶۱۹۶

کد سوئیفت بین‌المللی: KHMIIRTHXXX

راه‌های ارتباط با پشتیبانی به صورت غیر حضوری

ایمیل رسمی بانک: info@middleeastbank.ir

کانال تلگرام: ME_Bank@

صندوق پستی: ۴۴۴۵-۱۵۸۷۵

کد پستی ساختمان مرکزی: ۱۵۱۳۶۴۵۷۱۷

نحوه ثبت شکایت از بانک خاورمیانه

روش‌های ثبت شکایت:

  •  تماس با مدیریت بازرسی: ۴۲۱۷۸۸۸۸-۰۲۱
  •  ارسال پیامک به سامانه اختصاصی: ۳۰۰۰۴۲۱۷۸
  •  تکمیل فرم‌های نظرسنجی در شعب
  •  ثبت پیشنهاد و انتقاد در وب‌سایت رسمی بانک
  •  ارسال نامه به صندوق پستی بانک

رفع مشکل نصب نشدن موبایل بانک خاورمیانه

در صورتی که  موبایل‌بانک  بر روی گوشی شما نصب نشود، در بیشتر مواقع به دلیل کمبود حافظه یا نصب نسخه قدیمی می باشد و باید آخرین نسخه برنامه از منابع رسمی دانلود شود.

نتیجه‌

زمانی که بانک ها از طریق پشتیبانی به صورت 24 ساعته این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده اند  و این کار باعث می شود اعتماد مردم نسبت به بانک  بیشتر شود و مشکلات هم سریع‌تر حل شود. رسیدگی درست به درخواست‌ها و پاسخ‌گویی مناسب باعث می‌شود مشتریان احساس رضایت کنند و کیفیت خدمات بانک هم بالا برود.

bardashtrooz.ir/news/242309

اخبار جدید