08:29 - 15 آبان 1404

آخرین اخبار
در دیدار رئیس کل بیمه مرکزی و رؤسای سه بیمارستان طرف قرارداد بیمه‌ها در رشت:
شرکت بیمه یک نهاد اعتباری است و برای اصلاح وضعیت موجود به شرایط خاص و زمان کافی نیاز دارد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، پرویز خوشکلام خسروشاهی در این دیدار صمیمانه با بیان مطلب بالا اظهار داشت: شرکت‌های بیمه برای رشد و توسعه و همچنین خدمات‌رسانی صحیح به نقدینگی کافی و همراهی سهامداران نیاز دارد.

وی مطالبات انباشته شرکت‌های بیمه از بیمه‌گذاران را از عوامل اصلی ناترازی مالی و پرداخت نامناسب خسارت‌ها عنوان کرد و گفت: در صورت ایفای تعهدات بیمه‌گذاران، مسیر پرداخت خسارات و همچنین تعهدات مالی صنعت بیمه به بیمارستان‌ها، هموارتر خواهد شد.

دکتر فرشید پوررضا _ مدیرعامل بیمارستان گلسار رشت_ با تقدیر از حضور رئیس کل بیمه مرکزی و اهمیت‌بخشی ایشان و هیأت همراه به مسائل بیمه درمان استان‌ها، اظهار داشت: متأسفانه مطالبات بیمارستان‌ها از شرکت‌های بیمه در روند خدمات‌رسانی کادر درمان به بیماران اختلال جدی ایجاد کرده اند.

وی تصریح کرد: در صورت بدحسابی شرکت‌های بیمه در ادامه مسیر ناگزیر به عدم تمدید قراردادهای جاری خواهیم بود.

وی با قدردانی از دیدگاه‌های هم‌سوی بیمه مرکزی با شبکه درمان کشور از رئیس شورای عالی بیمه خواست تا شرکت‌های بیمه را به ایفای تعهدات قانونی خود ملزم کند.

رئیس کل بیمه مرکزی نیز با تأیید گلایه‌های ایشان از بدهی سنگین بیمه‌گذاران به شرکت‌های بیمه یاد کرد و افزود: مطالبات ۵۵ همت صنعت بیمه از بیمه‌گذاران بزرگ این مشکل را رقم زده و امیدواریم سهامداران و متولیان این مجموعه‌های بیمه‌گذار با درک حساسیت موضوع نسبت به ایفای تعهدات مالی خود اقدام کنند.

پرویز خوشکلام خسروشاهی با ابراز ناخرسندی از ناترازی‌های موجود، خاطرنشان کرد: توجه به سطح توانگری و سایر شاخص‌های عملکرد شرکت‌های بیمه می‌تواند به حل مشکلات موجود کمک کند.

وی در پایان بر پیگیری رفع مشکلات بیمه‌ای بیمارستان‌های طرف قرارداد بیمه ها، تأکید کرد.

bardashtrooz.ir/news/239730

اخبار جدید