به گزارش برداشت روز، محمدحسن ترابی، مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن، با اشاره به نقشآفرینی بیوقفه این بانک در روزهای دشوار اخیر، به خبرنگار هیبنا گفت: با وجود حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی و فضای جنگی حاکم بر کشور، کارکنان بانک مسکن در بخشهای صف و ستاد با روحیهای جهادی به خدمترسانی ادامه دادند.
وی ادامه داد: علاوه بر شعب بانک که بهصورت روزانه در خدمت مشتریان بودند، کارشناسان مرکز مشاوره بانک نیز با حضور مداوم در محل کار، با صبوری و دقت به سوالات مردم پاسخ دادند و تلاش کردند دغدغههای آنان را در اسرع وقت برطرف سازند.
مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن گفت: بر اساس آمار ثبتشده در سامانههای روابط عمومی، در فاصله ۱۲ روزه از آغاز جنگ تحمیلی، کارشناسان مرکز مشاوره این بانک موفق به پاسخگویی به سه هزار تماس تلفنی و ایمیل ارسالی از سوی مشتریان شدند.
وی در خصوص عملکرد کارشناسان مرکز مشاوره بانک طی سال جاری نیز افزود: پاسخگویی به تعداد 30 هزار و 601 تماس تلفنی و ایمیل نیز جزء اقدامات مرکز مشاوره بانک مسکن از ابتدای امسال تاکنون بوده است.
ترابی در ادامه تأکید کرد: مرکز مشاوره بانک مسکن با هدف صیانت از حقوق شهروندی، ارتقای کیفیت خدمات و افزایش دسترسی عمومی به اطلاعات بانکی، همواره پاسخگوی سوالات مشتریان بوده و حتی در سختترین شرایط نیز این مسئولیت را ترک نکرده است.
وی افزود: بهبود مستمر تجربه مشتری از اولویتهای اصلی بانک مسکن به شمار میرود. در این مسیر، تقویت ارتباط مؤثر و تخصصی با مشتریان، استفاده از فناوریهای نوین و توسعه زیرساختهای ارتباطی در دستور کار قرار دارد.
گفتنی است، شهروندان تهرانی میتوانند جهت برقراری ارتباط با مرکز مشاوره بانک مسکن، با شماره تلفن 1830 و یا 61088 و هموطنان ساکن در سایر شهرها با شماره 61088-021 تماس حاصل کنند. همچنین پاسخگویی آنلاین مرکز ارتباطات مردمی بانک مسکن به سوالات در لینک https://bank-maskan.ir/call-center قابل دسترسی است.