14:58 - 19 خرداد 1404

آخرین اخبار
افزایش اعتماد مشتریان به اصالت و ضمانت قطعات
شرکت خدمات پس‌ازفروش ایران‌خودرو (ایساکو) در اردیبهشت‌ماه امسال به بالاترین میزان فروش ماهانه قطعات یدکی از ابتدای فعالیت خود دست یافت.

به گزارش برداشت روز به نقل از ایکوپرس،میزان فروش ماهانه شرکت خدمات پس‌ا‌زفروش ایران‌خودرو در اردیبهشت‌ماه امسال رشد قابل توجهی نسبت به رکوردهای پیشین فروش این شرکت را نشان می‌دهد.
عوامل کلیدی این رشد شامل توسعه کانال‌های توزیع رسمی، افزایش اعتماد مشتریان به اصالت و ضمانت قطعات و گرایش بیش‌تر به خرید از شبکه‌های مجاز ایساکو به جای بازار غیررسمی بوده است.
همچنین، ارتقای فرهنگ نگه‌داری پیش‌گیرانه و استقبال بیش‌تر مشتریان از سرویس‌های دوره‌ای خودروها در این زمینه موثر بوده‌اند.
دستیابی به این رکورد، حاصل تمرکز بر ثبات زنجیره تامین، گسترش شبکه توزیع، عرضه منظم کالا و بهبود کیفیت خدمات و قطعات بوده است. همکاری موثر با نمایندگان مجاز ایساکو و اجرای راهبردهای جدید مدیریتی در گروه صنعتی ایران‌خودرو نیز در این مساله نقش داشته‌اند.
با تلاش کارکنان مجموعه ایساکو و راهبری تیم مدیریت گروه صنعتی ایران‌خودرو، این روند مثبت در ماه‌های آینده نیز تداوم خواهد یافت.
رویکردهای ایران‌خودرو در بهبود کیفیت خدمات پس از فروش و تقویت شبکه‌های توزیع با هدف افزایش رضایت مشتریان، زمینه‌ساز این دستاورد بوده است.

bardashtrooz.ir/news/219980

اخبار جدید