به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، علی جباری در این بازدید که با حضور معاونان و جمعی از مدیران ستادی انجام شد؛ ضمن گفتوگو با کارکنان شعبه، بر نقش کلیدی نیروی انسانی در تحقق اهداف سازمان تأکید کرد و گفت: بیمه ایران در مسیر تحقق اهداف تحولگرایانه خود، همواره به ارزیابی میدانی، توسعه خدمات دیجیتال و حمایت از نیروی انسانی بهعنوان سرمایه اصلی شرکت توجه ویژه دارد.
وی با تأکید بر لزوم حرکت هماهنگ تمام ارکان شرکت در مسیر نوآوری و تحول دیجیتال، افزود: بهرهگیری از خدمات الکترونیک و هوشمندسازی فرآیندها نهتنها موجب افزایش رضایتمندی مردم و کاهش زمان پاسخگویی خواهد شد، بلکه گامی مهم در مسیر شفافسازی، بهینهسازی هزینهها و تقویت جایگاه بیمه ایران در بازار بیمه کشور است.
مدیرعامل بیمه ایران همچنین خواستار تلاش و مشارکت بیشتر کارکنان در شناسایی دقیق نیازهای بیمهای مشتریان شد و یکی از اهداف دوره جدید مدیریتی را بازگشت به دوران اوج بیمه ایران با تکیه بر تخصص، تعهد و تحول عنوان کرد.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به اهمیت عملکرد شعب خسارتی، تصریح کرد: همکاران در شعب خسارتی در خط مقدم ارتباط با مردم قرار دارند و رفتار حرفهای، سرعت عمل در بررسی پروندهها و ارائه خدمات شفاف و دقیق، نقش مهمی در جلب اعتماد و وفاداری بیمهگزاران ایفا میکند. در این مسیر، بهرهگیری هوشمندانه از ظرفیتهای دیجیتال، ضرورتی اجتنابناپذیر است.
گفتنی است؛ در جریان این بازدید، مدیرعامل بیمه ایران ضمن نظارت میدانی بر فرآیندهای پذیرش، ارزیابی و پرداخت خسارت، از فضای فیزیکی ساختمان شعبه نیز بازدید کرد و دستورات لازم را در خصوص ایجاد شرایط رفاهی و تسهیل دسترسی به خدمات برای مردم و کارکنان صادر کرد