۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | 19:38
کد خبر : 21048

بانک رفاه تندیس همایش ملی رضایت مندی مشتریان را دریافت کرد

سومین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد با رویکرد مشتری مداری عصر دوشنبه سوم شهریور در سالن آبگینه وزارت امور خارجه برگزار شد.

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، سومین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد با رویکرد مشتری مداری با حضور مسئولان و مدیران دستگاه های مختلف و مدیران و کارشناسان برخی شرکت های خصوصی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، سخنرانان همایش موضوعاتی همچون: نقش مشتری مداری و شیوه‌های نوین رهبری بازار در جهش تولید، تقویت استراتژی های سازمان ها به منظور برآورده کردن نیاز مشتریان، افزایش فضای رقابتی در شرایط کرونا و پسا کرونا با تأکید بر استاندارد سازی محصولات و خدمات با کیفیت برتر و تببین جایگاه کیفیت و بهره وری محصول تولید ملی در رعایت حقوق مصرف کننده در بین آحاد مردم در شرایط بحرانی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

شایان ذکر است، در پایان این مراسم از بانک رفاه نیز به عنوان یکی از شرکت های برتر در حوزه مشتری مداری با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد.

همچنین سید داود عربشاهی دبیر شورای سیاست‌گذاری این همایش و رئیس گروه بین‌المللی عصر نوین با حضور در دفتر مدیر عامل، ضمن تقدیر از فعالیت های بانک رفاه در حوزه مشتری مداری، بر تداوم نقش تأثیرگذار این بانک در برگزاری همایش های اقتصادی تأکید کرد.

 

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی