به گزارش برداشت روز، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بینالملل بیمه مرکزی، در این دوره که با حضور دکتر علی شاکر _ استاد دانشگاه و مدرس ارشد هوش مصنوعی _ برپا شد، حاضران با محورهایی چون “اصول اساسی پرامپتنویسی”، “نحوه ساخت ویدئو و ترانه”، “نگارش پستهای اجتماعی”، “الگوریتم هوش مصنوعی”، “نحوه استفاده از هوش مصنوعی در مواقع بحرانی”، “چگونگی تهیه محتواهای مورد نیاز با استفاده از ابزارهای مختلف هوش مصنوعی” و… آشنا شدند.
بر اساس این گزارش، کارگاه آموزشی با محوریت نقش هوش مصنوعی در تولید محتوای سازمانی آغاز و با پرسش و پاسخهای تخصصی به کار خود پایان داد.
گفتنی است کارگاه آموزشی یادشده در سطح عالی و با مشارکت چشمگیر مدیران و کارشناسان ادارات روابط عمومی صنعت بیمه در ساختمان شماره دو بیمه مرکزی برگزار شد.