۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | 17:08
کد خبر : 1996

در راستای تحقق سند استراتژیک شرکت بیمه معلم واحد امور مشتریان افتتاح شد/ سند استراتژیک امور مشتریان خدمات آنلاین باشگاه مشتریان

واحد امور مشتریان بیمه معلم با هدف سنجش رضایت مشتریان، مشاوره، خرید، راهنمایی پرداخت خسارت، پیگیری شکایات، انتقادات و پیشنهادات و توسعه خدمات آنلاین افتتاح گردید.
به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، با تصویب هیئت مدیره و در راستای افزایش رضایت مشتریان و کیفیت خدمات، واحد امورمشتریان راه‌اندازی شد و با حضور مدیرعامل بیمه معلم رسما افتتاح گردید.
براین اساس در ابتدا، به منظور تسهیل دسترسی مشتریان، نرم‌افزار نوین مرکز تماس راه‌اندازی گردید. همچنین نظرسنجی از مشتریان به صورت روزانه درحال انجام است، که نتیجه این اقدامات نشان‌دهنده کسب رضایت بیش از ۸۰ درصدی مشتریان شرکت در سال جاری می‌باشد.
این گزارش می‌افزاید: طبق برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، رونمایی از باشگاه مشتریان با ساختار جدید، انجام بازاریابی دیجیتال و فروش آنلاین از برنامه‌های سال آتی این واحد می‌باشد و تمامی فرایندها در بستر نرم افزار Microsoft CRM اجرایی خواهد شد.
واحد امورمشتریان، حلقه ارتباطی شرکت با مشتریان است… و انتظار می‌رود با افتتاح این واحد، ارتباط بهینه با سایر واحدهای سازمانی ایجاد شده و گامی در جهت افزایش کیفیت خدمات، رضایت مشتریان و در نهایت، وفاداری مشتریان باشد.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی