۰۳ دی ۱۴۰۳ | 00:57
کد خبر : 196182

برگزاری کارگاه توانمندسازی تیم‌های برگزیده نوآفرین به همت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول نخستین کارگاه توانمندسازی تیم‌های برگزیده فراخون نوآفرین را برگزار کرد.

به گزارش برداشت روز،  به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی، نخستین کارگاه توانمندسازی تیم های برگزیده فراخوان نوآفرین را شنبه اول دی ۱۴۰۳ در محل این صندوق برگزار کرد.

 

هدف از برگزاری این دوره، آشنایی تیم های فناور و مستعد کشور با مفاهیم و اصطلاحات کسب و کاری و آمادگی برای جذب سرمایه و تقویت اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی کشور بود.

 

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در این کارگاه آموزشی از راهکارهای نوین برای تقویت کسب و کارهای نوپا و پیوند میان دانشگاه و صنعت رونمایی کرد. این رویداد گام دیگری در راستای تقویت فضای سرمایه گذاری و شتاب دهی کسب و کارها بود.

 

در این کارگاه محمد جواد جمشیدی، معاون برنامه ریزی و اقتصادی مرکز تحقیق و توسعه همراه اول، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت کنندگان، به حمایت همه جانبه اپراتور اول تلفن همراه از اکوسیستم نوآوری و تقویت روحیه کارآفرینی در کشور اشاره کرد.

 

وی همچنین به نقش مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در بومی سازی تجهیزات و سامانه های نوین شبکه و ارتباط با دانشگاه و رسالت این مجموعه که تقویت اقتصاد دانش بنیان است، نیز پرداخته شد.

 

سید محمد کرباسی، دبیر ستاد توسعه فناوری های اتصال پذیری و ارتباطات نیز در این کارگاه به فراخوان نوآفرین اشاره و بر حمایت از کسب و کارهای نوپا، شرکت های دانش بنیان و گروه های فناور دانشجویی تأکید کرد.

 

وی افزود: این حمایت ها برای تقویت پیوند بین دانشگاه و صنعت صورت گرفته و به رشد و شکوفایی پژوهشگران، دانشجویان و اساتید منجر می شود.

 

فراخوان نوآفرین که در دی ماه ۱۴۰۲ در حاشیه نمایشگاه تلکام منتشر شده بود، پس از داوری های اولیه و نهایی، نتایج خود را در اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام کرد. این رویداد با حضور گسترده نمایندگان شرکت ها، محققان و دانشجویان برگزار شد و فضایی برای تبادل ایده ها و شبکه سازی میان فعالان حوزه فناوری فراهم کرد.

 

در پایان این رویداد و به درخواست شرکت کنندگان، هماهنگی برگزاری دومین جلسه آموزشی برای تیم های برگزیده نیز صورت گرفت.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی