۰۲ دی ۱۴۰۳ | 23:58
کد خبر : 196160

مدیر عامل بیمه ایران در نخستین جلسه شورای اطلاع رسانی و تبلیغات/ مشتری‌مداری به معنای واقعی باید در بیمه ایران جاری شود

دکتر علی جباری، مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره بیمه ایران در نخستین جلسه شورای اطلاع رسانی و تبلیغات بیمه ایران یک‌بار دیگر بر ارائه خدمت بی‌نظیر به مردم و اجرایی شدن مشتری‌مداری به‌معنای واقعی تاکید کرد.

به گزارش برداشت روز،  به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، دکتر جباری در این نشست با حضور معاون برنامه‌ریزی و نوآوری، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل، مشاور مدیر عامل و سایر اعضای شورا به تدوین سند استراتژیک مسیر جدید بیمه ایران، بر مبنای اهداف بنیادین، چشم‌اندازها و استراتژی های کلان اشاره کرد و گفت: سازمان‌هایی موفق هستند که ارتباط خوبی با ذینفعان خود برقرار کنند و ارتباطات موجود را ارتقا دهند.

🔴مدیر عامل بیمه ایران سه مولفه نیروی انسانی، خدمات و اطلاع‌رسانی را سه ضلع مثلث موفقیت شرکت‌های بیمه دانست و گفت: شرکتی که نتواند در زمینه اطلاع‌رسانی به گروه‌های هدف، به شکل موثر عمل کند از بازار رقابت بازمی‌ماند.

🔴دکتر جباری بیمه ایران را «میراث ملی و متعلق به تمام مردم ایران» برشمرد و بار دیگر بر بر ارائه خدمت بی‌نظیر به مردم و اجرایی شدن مشتری‌مداری به‌معنای واقعی تاکید کرد.

🔴رئیس هیئت مدیره بیمه ایران، روابط عمومی را چشم تیزبین سازمان دانست و با اشاره به لزوم ارتقای سطح هوشمندی در روابط عمومی بر حرکت از امور روزمره به سمت فعالیت‌های تحولی تاکید کرد.

🔴دکتر جباری افزود: نام بزرگ بیمه ایران تسهیلگر مسیر ارتباط با مردم است اما باید با نیازسنجی دقیق در بخش تبلیغات و اطلاع‌رسانی سرمایه‌گذاری کنیم.

🔴مدیرعامل بیمه ایران، وظیفه شورای اطلاع رسانی را تبدیل چارچوب‌ها به سند و تعریف ماموریت‌های جدید برای روابط عمومی عنوان کرد و گفت: انتظار می‌رود روابط عمومی نسبت به گذشته تغییر و به سمت نیازهای به‌روز و تکامل‌یافته حرکت کند.

🔴شایان ذکر است شورای اطلاع رسانی و تبلیغات با حضور کارشناسان داخل و برون سازمانی، با هدف تبیین اهداف و استراتژی های حوزه روابط عمومی و تبلیغات بیمه ایران و تعامل با شبکه بزرگ ارتباطی کشور تشکیل شده است.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی