۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | 16:15
کد خبر : 1891

با نماد «وملل» معرفی شد؛ اعتباری ملل در فرابورس دارای بازارگردان شد

شرکت اعتباری ملل با نماد «وملل» از دوشنبه ۱۴ بهمن‌ توسط صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی پاداش پشتیبان پارس، بازارگردانی خواهد شد.

شرکت اعتباری ملل که با نماد «وملل» معامله می‌شود، در بازار دوم فرابورس پذیرش ‌شده و در گروه بانک‌ها و موسسات مالی قرار دارد.

به این ترتیب از روز گذشته صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی پاداش پشتیبان پارس به عنوان بازارگردان این سهم عمل ‌خواهد کرد و این عملیات را به روش مبتنی بر حراج انجام می‌دهد.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده، دوره زمانی بازارگردانی در نماد وملل یک ساله بوده و دامنه مظنه ۳ درصد خواهد بود؛ همچنین ‌حداقل معاملات روزانه ۲ میلیون سهم ذکر شده است که حداقل سفارش انباشته آن ۱۰۰ هزار سهم خواهد بود.

گفتنی است که از ابتدای بهمن‌ماه ۹۸ تاکنون، پس از دو شرکت «توسعه مولد نیروگاهی جهرم» و «صندوق سرمایه‌گذاری با ‌درآمد ثابت معیار»، نماد شرکت اعتباری ملل سومین نمادی است که با عملیات بازارگردانی مدیریت خواهد شد.

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌